اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد چالوس:

مجتمع فرهنگی و هنری در چالوس احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس از احداث مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد.

مجتمع فرهنگی و هنری در چالوس احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمد شریفی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر با حضور مسئولان چالوس و جمعی از هنرمندان و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی چالوس گفت: هنرمندان چالوس با کمترین امکانات تمرینی که برای تئاتر در اختیارشان است بهترین و بزرگ‌ترین افتخارات را برای چالوس به ارمغان آورند.

وی افزود: چالوس در تئاتر جشنواره سال 90 موفق به کسب شش جایزه در بخش‌های مختلف شد و این نشان از ظرفیت‌های بسیار قوی این رشته در چالوس است.

شریفی به مشکلات موجود بر سر راه هنرمندان چالوسی اشاره کرد و ادامه داد: هنرمندان چالوس حتی از داشتن یک سالن برای تمرینات تئاتر خود محروم هستند و این به یکی از مشکلات اساسی برای هنرمندان چالوسی تبدیل شده و از اینکه هنرمندان چالوس با وجود کمبود امکانات با اداره فرهنگ و ارشاد چالوس همکاری بسیار خوبی داشتند، قدردانی می‌کنم.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده به زودی شاهد احداث مجتمع فرهنگی و هنری برای هنرمندان چالوسی خواهیم بود.

وی افزود: قطعه زمینی به مساحت هزار و 500 متر در ابتدای ورودی شهر چالوس و در محدوده پارک سنگی چالوس تهیه شد که مجتمع فرهنگی و هنری در آنجا احداث می‌شود و در حال حاضر طرح و نقشه آن نیز انجام شد و امیدواریم که مشکلات ما حل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس بیان داشت: در طراحی مجتمع فرهنگی و هنری به گونه‌ای عمل شده که هم کلاسیک باشد و هم با فرهنگ بومی ما همخوانی داشته باشد.

به گزارش فارس، بیانیه مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر در چالوس توسط مسعود اجدادیان از پیشکسوتان عرصه هنر در چالوس قرائت شد.

همچنین با اهدای لوح و هدایا از فعالان و هنرمندان چالوسی تقدیر به عمل آمد. اجرای تئاتر و موسیقی زنده از دیگر بخش‌های مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر در چالوس بود.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول