اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال:

21 برنامه فرهنگی و هنری در خلخال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌خلخال از برگزاری 21 برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان ‌در سال‌جاری خبر داد.

21 برنامه فرهنگی و هنری در خلخال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید احمد معصومی عصر امروز در جلسه کارگروه بررسی برنامه‌های فرهنگی شهرستان خلخال اظهار داشت:‌ برای اجرای این برنامه‌ها 800 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته که این میزان اعتبار بالاترین رقم اعتباری در بین شهرستان‌های استان اردبیل است.

وی با یادآوری این‌که نخستین جشنواره هنرهای تجسمی خردادماه امسال با عنوان بهار مست در منطقه گردشگری ازناو خلخال برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ این جشنواره با حضور هنرمندان هنرهای تجسمی خلخال و مناطق مختلف استان اردبیل برگزار و انتظار می‌رود با همکاری مسئولان عضو شورای فرهنگ عمومی خلخال مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

معصومی از کسب رتبه برتر استانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال از لحاظ میزان جذب اعتبارات فرهنگی خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال برای برگزاری 21 برنامه فرهنگی و هنری در خلخال 800 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که این میزان اعتبار بالاترین رقم اعتباری در بین شهرستان‌های استان است.

این مسئول اضافه کرد: مقدمات لازم برای برگزاری سومین جشنواره استانی تئاتر شادمانه در شهر خلخال فراهم شده و این جشنواره از 30 اردیبهشت تا اول خرداد با حضور هنرمندانی از سراسر استان اردبیل و میهمانانی از مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم با حضور 80 نفر از چهره‌های شاخص هنری کشور برگزار و یکی از معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه حضور می‌یابد.

به گزارش فارس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت: از 35 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 12 اثر به مرحله نهایی راه یافته که دو اثر از این آثار به صورت خیابانی و 10 اثر نیز به صورت صحنه‌ای در سالن آمفی‌ تئاتر شهر خلخال به روی صحنه می‌رود.

معصومی همچنین از میزبانی خلخال برای برگزاری برنامه‌های هفته رضوی خبر داد و افزود: استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های برگزار‌کننده ویژه برنامه‌های هفته رضوی و خلخال به عنوان یکی از چهار شهرستان استان برای میزبانی میهمانان این برنامه ملی و برگزاری ویژه برنامه‌های هفته رضوی در 24 اردیبهشت انتخاب شده است.

وی تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی کشور و خلخال را از جمله بخش‌های مهم این مراسم در خلخال ذکر کرد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول