اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته در استان اصفهان رخ داد

17 مصدوم و 4 فوتی بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: روز گذشته بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان، 17 مصدوم و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

17 مصدوم و 4 فوتی بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای روز گذشته در استان اصفهان 21 نفر مصدوم و یا جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: در این حوادث 17 نفر مصدوم و 4 نفر جان باختند.

وی با تشریح این حوادث جاده‌ای گفت: ساعت 10 روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در روستای آزادگان چادگان، به سمت شهر بن از توابع شهرکرد، چهار سرنشین خودرو مصدوم شدند و سه نفر نیز دردم جان باختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش‌بیمارستانی استان اصفهان افزود: مصدومان این حادثه توسط دو واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی از پایگاه‌های علی‌آباد چادگان و شهرکرد به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

وی ادامه داد: جان‌باختگان این حادثه دل‌خراش، سه مرد 35، 26 و 24 ساله بودند.

اسماعیلی در مورد حادثه دیگر ترافیکی در روز گذشته گفت: ساعت 20 و 45 دقیقه‌ دیروز نیز در محدوده منظریه‌ خمینی‌شهر، دو دستگاه خودروی کامیون تانکر و پژو با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه چهار نفر مصدوم شدند و یک خانم 62 ساله در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه‌ رانندگی توسط سه واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش‌بیمارستانی استان اصفهان اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر ساعت 22 و 45 دقیقه روز گذشته، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و BMV در فلکه‌ دانشگاه صنعتی 9 سرنشین دو خودرو مصدوم شدند.

وی یادآور شد: پس از اعلام حادثه‌ نامبرده به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (115)، پنج واحد امدادی از اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد از هلال‌احمر بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های کاشانی اصفهان و شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول