اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت رایگان

جلسات ورزش قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جلسات ورزش قرآن به صورت رایگان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

جلسات ورزش قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی نصیری، مبتکر و موسس جلسات ورزش قرآن در موسسه محبان‌القائم(عج) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ورزش قرآن، برای گسترش اسلام ولایی در تمام دنیاست و این طرح یک رشته ورزشی است که امیدواریم بتوانیم در سازمان ورزش این رشته را ثبت کنیم، زیرا ورزش به راحتی 20 فرصت شغلی ایجاد می‌کند، هم‌چنین گرایش‌های درمانی و پیش‌گیرانه دارد.

این پ‍ژوهشگر قرآنی افزود: جلسات ورزش قرآن در واقع همان ورزش حنجره است که بحثی کاملاً تخصصی در زمینه قرائت قرآن کریم است و با هدف تربیت نیروی متخصص و زبده در بخش قرائت برگزار می‌شود.

نصیری با اشاره به اینکه این دوره‌‌ها در هشت جلسه برگزار می‌شود، تصریح کرد: البته بنا به خواسته متقاضیان زمان کلا‌س‌ها می‌تواند متفاوت باشد تا کسانی که از نظر زمانی محدودیت دارند، بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

این کارشناس دینی با اشاره به اهداف برگزاری کلاس‌های آموزش ورزش قرآنی گفت: مقابله با شبیخون فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، روحی و روانی جامعه از مهم‌ترین اهداف این دوره ‌است.

این پ‍ژوهشگر قرآنی با اشاره به محل برگزاری کلاس‌ها گفت: این کلاس‌های ورزش قرآنی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی و در دو نوبت صبح و شب برگزار می‌شود.

نصیری با اشاره به اینکه این دوره‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود، تشریح کرد: تمام گروه‌های سنی می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند، البته کلاس‌ها به تفکیک سنی برگزار می‌شود.

مبتکر و موسس جلسات ورزش قرآن در موسسه محبان‌القائم(عج) با بیان اینکه ورزش صدا سبب امنیت و بهداشت صدا است که در سلامت جسمی ـ روحی نیز تأثیرگذار می‌باشد، گفت: محتوای روش تدریس این باشگاه یک گرایش جدید ورزشی است به این عنوان که طرح «ورزش صوت و لحن» ورزش صدا است.

وی تصریح کرد: اگر با صدا به طور فنی و تخصصی برخورد شود و مانند سایر اعضا مورد ورزش قرار گیرد، تأمین کننده اعتبار و سلامت جسمی ـ روحی افراد است.

نصیری طرح ورزش قرآن را سبب گسترش اسلام ولایی در تمام دنیا دانست و بیان کرد: نیروهای متخصص و همه افراد اگر در کنار هر کاری که انجام می‌دهند، خط‌مشی زندگی خود را از قرآن بگیرند دیگر شاهد معضلات اجتماعی نخواهیم بود.

مبتکر و موسس جلسات ورزش قرآن در موسسه محبان‌القائم(عج) خاطرنشان کرد: در طرح ورزش قرآن 300 گواهینامه داده می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول