اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان برتر جشنواره علی‌اکبر:

حمایت از جوانان نخبه فقط به حمایت‌های معنوی ختم شد

خبرگزاری فارس: جوان برتر کشور در حمایت از جوانان برتر انتخاب شده در جشنواره علی‌اکبر گفت: هیچ حمایت مادی و شغلی از ما نشد اما همین که زحمات دیده و نامی از ما برده شد از لحاظ معنوی مناسب بود.

حمایت از جوانان نخبه فقط به حمایت‌های معنوی ختم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی طالب‌پور، جوان برتر کشور در حوزه فعالیت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد در جشنواره علی‌اکبر سال جاری و مدیر روابط عمومی موسسه خیریه ریحانة‌النبی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درخواست جوانان برای حمایت و مصاحبه‌های مسئولان مبنی بر اینکه از جوانان حمایت می‌شود تنها شعار و صحبت‌های کلیشه‌ای است و حمایتی صورت نمی‌گیرد.

جوان برتر کشور تصریح کرد: من زخم خورده این حمایت‌ها هستم و ساعت‌ها پشت درب اتاق مسئولان بوده‌ام، دیگر حتی می‌ترسم طرح‌هایم را روی کاغذ بیاورم و تنها آنها را در ذهنم نگه می‌‎دارم.

وی افزود: تا زمانی که مسئولان نتوانند اعتماد جوانان را جلب کنند، من جوان به هیچ عنوان طرح‌هایم را حتی بر روی کاغذ هم نخواهم آورد چرا که برایم اتفاق افتاده که طرحی را ارائه کرده‌ام اما رد شده است، سپس همان طرح توسط فردی دیگر اجرا شده بود.

وی ادامه داد: بسیاری از نخبه‌های کشور پشت درب اتاق مسئولان افسرده شده‌اند.

طالب‌پور با بیان اینکه طرح‌های بلندمدت برای حمایت از جوانان بی‌فایده خواهد بود، تصریح کرد: جوانی بازه خاصی از عمر افراد است و طرح‌های بلندمدتی که بخواهد پس از 10 سال جواب بدهد دیگر به درد جوان نمی‎خورد، پس بهتر است قانون‌گذاران طرح‎ها را کوچک کرده و قدم به قدم مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به طرح مشاوران جوان برای مسئولان خاطرنشان کرد: سیستم تعریف شده برای مشاوران جوان سیستم خوبی است اما نخبه‌ها شاید نتوانند تمام مشکلات جوانان طبقه‌های مختلف را درک کنند و بهتر است مسئولان از هر طبقه‌ای مشاور داشته باشند.

جوان برتر کشور در خصوص حمایت از جوانان برتر انتخاب شده در جشنواره علی‌اکبر تصریح کرد: هیچ حمایت مادی و شغلی از ما نشد اما همین که زحمات ما دیده و نامی از ما برده شد از لحاظ معنوی مناسب بود.

وی افزود: در این جشنواره از میان 240 هزار نفر در 10 عنوان جوانان برتر انتخاب و از آنها تقدیر شد اما چه بهتر است که این جشنواره به همین ختم نشود و در طول سال فعالیتش را با کارهای جنبی ادامه دهد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول