اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه آمادگی برای مسابقات امیدهای کشور

والیبالیست‌های امید قم حریف تیم ملی جوانان شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از مصاف والیبالیست‌های امید قم با تیم ملی والیبال رده سنی جوانان کشورمان خبر داد.

والیبالیست‌های امید قم حریف تیم ملی جوانان شدند

سیدروح الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: زمان زیادی به آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده سنی امید باقی نمانده است و به همین خاطر تیم امید قم با تمام توان آماده جدال با حریفان خود می‌شود.

وی تصریح کرد: نفراتی که در ترکیب والیبال رده سنی امید قم در مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای کشور شرکت می‌کنند، همگی از نیروهای بومی هستند و زیر نظر علی عباسیان از چهره‌های خوب و توانای والیبال قم در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: بعد از تمرینات منظم و منسجمی که تیم والیبال امید قم برگزار کرد، این تیم در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال جوانان می‌رود.

وی با اشاره به وضعیت تیم جوانان کشورمان یادآور شد: تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در حالی در مقابل تیم والیبال رده سنی امید قم قرار می‌گیرد که برای حضور قوی و منسجم در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌شود.

شفیعی ابراز داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، این دیدار تدارکاتی به میزبانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: والیبالیست‌های امید قم از روزهای پایانی خرداد ماه در رقابت‌های دور مقدماتی والیبال قهرمانی امیدهای کشور، میزبان رقبای خود خواهند بود و دیدارهای ما در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت والیبال استان قم ادامه داد: با حمایت‌های اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیئت والیبال در سال جاری با تلاش و تکاپوی بسیار زیاد اقدامات خوبی برای توسعه والیبال قم انجام خواهد داد که یکی از آنها حضور در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: سال گذشته دو تیم مردان و بانوان هلال احمر در لیگ دسته اول رده سنی بزرگسالان والیبال کشورمان به رقابت با حریفان پرداختند، ضمن اینکه تیم‌های نوجوانان و جوانان و همچنین امید نیز در پیکارهای قهرمانی کشور نتایج خوبی کسب کردند.

دبیر هیئت والیبال استان قم اذعان داشت: تیم والیبال هلال احمر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را نفرات جوان و مستعد بومی تشکیل می‌دادند و با اینکه این تیم نتوانست به جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بپیوندد اما سهمیه قم در لیگ دسته اول را به خوبی حفظ کرد.

شفیعی عنوان داشت: امیدواریم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که نیمه دوم امسال برگزار می‌شود، تیم هلال احمر قم با حمایت بیشتر در مسابقات حضور یابد و حرکت رو به پیشرفتی را که آغاز کرده‌ایم، با موفقیت تداوم بخشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول