اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

تفکر شیعی نابودکننده جبهه استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: تفکر شیعی نابودکننده کامل جبهه استکبار و غرب است.

تفکر شیعی نابودکننده جبهه استکبار است

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع)، اظهار کرد: این امام همام با صبر و بردباری در زندگانی خویش موجب حفظ اقتدار و عزت دین مبین اسلام در برابر ستمگران و طاغوتیان شده و پیام جاودانگی شیعیان را به ما رساندند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا افزود: همه مسلمانان و به ویژه شیعیان باید با درس‌گیری از زندگانی و سیره ائمه اطهار و به ویژه منش مظلومانه امام کاظم (ع) سعی کنند که در راستای اشاعه دین مبین اسلام گام برداشته و در این مسیر حرکت کنند.

انسجام مسلمانان موجب خواری دشمنان است

وی با بیان اینکه مستکبران و کفار در هر زمانی با توطئه‌ و دسیسه‌ در صدد آسیب رساندن به مسلمانان و غلبه بر آنان هستند تصریح کرد: وحدت و انسجام بین مسلمانان در هر عصری موجب شکست و خفت ستمگران شده و آنان را از دور خارج می کند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم ترویج اندیشه‌ها و آموزه‌های شیعی در جامعه برای پاسداشت دستاورد‌ها و ارزشهای شیعیان در جهان عنوان کرد: امام بزرگوار ما در طول حیاط مبارک و پر‌برکت خویش همواره با استقامت و پایداری در برابر مشکلات و موانع موجود سبب به زانو در آمدن و نابودی کافران شده و آنان را وادار به شکست می‌کردند.

زرینه با بیان اینکه در عصر کنونی نیز دشمنان و متجاوزان با طرح فریب و حیله‌های گوناگون به دنبال غلبه بر ارزشها و مفاهیم والای مسلمانان هستند، بیان کرد: اهداف متعالی و بلند اسلام همواره در افق دید تمام مسلمانان دنیا قرار داشته و همه موظفیم که در راستای عزت روز افزون اسلام در سراسر عالم تلاش و کوشش کنیم.

طرح شبهه اولین گام دشمنان برای نابودی اسلام است

وی با اشاره به اهداف شوم و ضد ارزشی دشمنان برای تخریب فرهنگ شیعی در جهان تصریح کرد: امروز استکبار با طرح شبهه و طرح‌های نفاق‌گونه خود به شدت تلاش می‌کند که اندیشه ناب و غنی شیعی را نابود سازد، چرا که می‌داند تفکر شیعی قطعا  نابود‌کننده تمام نقشه‌های شوم آنان است.

نیازمند تولید محتوای دینی هستیم

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند تولید آثار و محتواهای دینی و فرهنگی بیشتر برای جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی هستیم عنوان کرد: این وظیفه نهاد‌های دینی و به ویژه روحانیون و مبلغان علوم قرآنی است که از همه توان و اندیشه‌های ابتکاری خویش در راستای مقابله با تهاجم‌های ضد فرهنگی دشمنان بهره‌گیری کرده و موجب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول