اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

اعدام قاتل شهید علی‌محمدی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: اعدام قاتل شهید علی‌محمدی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ذلت و خواری دشمنان نظام است.

اعدام قاتل شهید علی‌محمدی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین‌زهرا که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با تبریک اول رجب سالروز ولادت امام باقر(ع) اظهار کرد: مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان در همه حال وظیفه دارند که با الگوگیری از ائمه اطهار و منش پیشوایان در مسیر سعادت و پیروزی مسلمانان گام بردارند.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی نیازمند وحدت و یکپارچگی برای دستیابی به عزت و افتخار است و در این راه نیز همه باید نقش خود را به درستی و به نحو شایسته ایفا کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم ادامه راه شهدای هسته‌ای در کشور تصریح کرد: با اعدام قاتل شهید علی‌محمدی استکبار بار دیگر به شدت خوار و ذلیل شد و جمهوری اسلامی نشان داد که همواره در عرصه جهانی مقتدر بوده و از کیان و آبروی ملت در برابر متجاوزان و زورگویان حفاظت و پاسداری می‌کند.

زرینه عنوان کرد: امروز دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با توسل به حربه فشار و ترور در کشور به دنبال تضعیف ارکان نظام اسلامی و دلسرد کردن مردم از اصل دستاوردها و ارزش‌های 33 ساله جمهوری اسلامی هستند، اما ملت مقتدر و شجاع ایران اسلامی با حضور در صحنه انتخابات پاسخی کوبنده و تمام عیار به تمام یاوه‌گویی‌های آنان دادند.

وی با اشاره به روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف در کشور تصریح کرد: همه ما به عنوان مسلمان از لحاظ شرعی و هم از لحاظ حکم و قانونی موظفیم با استفاده و بهره‌برداری درست و به اندازه از نعمات و انرژی‌های خدادادی زمینه دستیابی کشور به قله‌های توسعه و پیشرفت اقتصادی را فراهم آوریم.

زرینه با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نشان‌دهنده اوج ایمان و قدرت معنوی رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: رزمندگان دلاور و غیور ایران اسلامی در ایام دفاع مقدس همواره با توکل و ایمان به خداوند متعال و همچنین تکیه بر توان و نیروی خود در برابر گستاخی‌های رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و ارتش تا دندان مسلح عراق را که از سوی کشور‌هایی نظیر آمریکا، حمایت و پشتیبانی می‌شد را مجبور به عقب‌نشینی و شکست مفتضحانه کردند.

وی با اشاره به جمله تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: همانطور که امام(ره) فرزانه و عزیز فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، قطعا چنین بود و رزمندگان اسلام تنها به برکت نیروها و امدادهای الهی بود که توانستند بر دشمنان و کفار به برتری و پیروزی برسند.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به قدرشناسی ملت شهیدپرور ایران اسلامی در پاسداری و گرامیداشت خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، تصریح کرد: مردم عزیز و غیور کشور به خوبی نشان داده‌اند، همواره در هر‌ عرصه‌ای که جمهوری اسلامی نیاز داشته باشد حضور داشته و با تبعیت کامل و بی چون و چرا از فرمایشات ولایت فقیه از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری و حفاظت می‌کنند.

زرینه با اشاره به توطئه شیطانی آمریکا با همکاری آل سعود و حکام ستمگر عربستان در الحاق کشور بحرین به خاک عربستان، تصریح کرد: شیعیان مظلوم و بی‌دفاع بحرین امروز با مشت‌های گره کرده در برابر حاکم ستمگر و خونخوار بحرین ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهند که ذره‌ای از عزت و آبرویشان خدشه‌دار شده و از میان برود.

وی با بیان اینکه ملت‌ها و جوامع اسلامی امروز موظف هستند تا با تلاش و کوشش زمینه برقرای همدلی و اتحاد را در کشورهای خود فراهم کنند، بیان کرد: قرآن کریم از همه مسلمانان می‌خواهد که در برابر زورگویان و متجاوزان ذره‌ای کوتاهی نکرده و همواره از عزت و آبروی اسلام عزیز دفاع کنند.

شیعیان بحرین از چکمه‌های استکبار نترسند

 

همچنین امام جمعه رامند در خطبه‌های این هفته دانسفهان اظهار کرد: بنا بر سفارش قرآن کریم و ائمه اطهار مسلمانان وظیفه دارند تا با استفاده به اندازه از ثروت‌های جهان هستی، زمینه رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.

وی افزود: کسانی که با تجمل‌گرایی و عدم بهره‌برداری درست از منابع خدادادی موجب هدر رفتن انرژی و نعمت‌های مادی می‌شوند، هیچ‌گاه مورد بخشش خداوند قرار نگرفته و در جهان آخرت نیز سزاوار عذاب و آتش می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری با اشاره به سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان و بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی با شکست ننگین عراق و هم‌پیمانانش موجب اقتدار جمهوری اسلامی در نزد کشور های دیگر شدند.

امام جمعه رامند با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با عظمت و قدرت حیرت‌انگیز در حال حرکت در مسیر سازندگی و پیشرفت است، اضافه کرد: هیچ دولت و حکومتی نمی‌تواند مانعی در مسیر افتخار آفرینی‌های چشمگیر و حیرت‌آور جمهوری اسلامی ایجاد کند.

وی با اشاره به طرح شوم حکام عربی برای الحاق بحرین به خاک کشور عربستان تصریح کرد: شیعیان بحرین باید آگاه باشند که استکبار در حال طرح دسیسه‌های سنگین و شیطانی برای خاموش کردن شعله‌های خشم و انزجار آنان است و با اینگونه تحرکات هر روز پیشروی کرده و جلوتر می‌آید.

انصاری ادامه داد: ملت‌های مسلمان همواره با اتحاد، تلاش دشمنان و مستکبران جهانی را به شکست و نابودی می‌کشانند.

وی با اشاره به لزوم حفظ بصیرت و آگاهی مسلمانان برای مقابله با تهدیدات دشمنان تصریح کرد: اسلام به عنوان کامل‌ترین دین الهی همواره سفارش کرده که هیچ‌گاه در برابر زورگویان احساس ضعف نکرده و همواره از حقوق خود دفاع کنند.

انتهای پیام/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول