اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویین‌ زهرا:

مسئولان زمینه‌ساز جذب جوانان به اسلام شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا با اشاره به اینکه علاقه مسئولان به فعالیت های فرهنگی سبب توجه جوانان به اسلام ناب می‌شود گفت: مسئولان با توجه به فعالیت های فرهنگی زمینه‌ساز جذب جوانان به اسلام شوند.

مسئولان زمینه‌ساز جذب جوانان به اسلام شوند

ناصر ایزدفر صبح امروز در حاشیه برپایی یک نمایشگاه فرهنگی و هنری در شهرستان بویین ‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با اشاره به برپایی جشن‌های بزرگ مبعث پیامبر اکرم (ص) در شهرستان اظهار کرد: این جشن‌ها در سالروز عید مبعث در بخش‌مرکزی بویین ‌زهرا و دیگر بخش‌های این شهرستان با حضور شهروندان و مسئولان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ و هنر ناب اسلامی نقش بسیار مهم و حساسی را در گرایش جوانان به امور و مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد، تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی در جامعه باید با علاقه ویژه به عرصه‌های فرهنگی زمینه‌ساز جذب جوانان و نوجوانان به اسلام شوند

وی فعالیت‌های انجام شده در کشور در سالهای اخیر  را بسیار رضایت بخش و امیدوار کننده دانست و بیان کرد: باید از تمام کسانی که در مسیر اعتلا و عزت فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند نهایت سپاسگزاری و قدردانی را داشت، چرا که با کار خود زمینه را برای ایجاد و برپایی جامعه‌ای منتظر و عدالت محور فراهم می‌کنند.

حضور جوانان در محافل مذهبی از برکات انقلاب اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بویین‌زهرا حضور پر‌رنگ و چشمگیر جوانان و نوجوانان در مراسم‌ها و محافل دینی و اعتقادی را بسیار ارزشمند و از برکات وجود تشکیل انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: امروز جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی با قدرت معنوی و دینی خود موجب شکست دشمنان و منافقان در طرح‌های شوم این افراد شده‌اند و استقلال و عزت اسلام را تضمین کرده‌اند.

برنامه‌سازی برای جوانان ضامن پایداری نظام است

ایزدفر با بیان اینکه برنامه‌سازی برای جوانان یکی از ضروریات بسیار مهم است که ادارات و ارگان‌های فرهنگی باید به آن توجه ویژه داشته باشند و همواره بر آن اهتمام جدی بورزند اضافه کرد: تقویت ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی امروز برعهده متولیان و دستگاه‌های مختلف فرهنگی و دینی است و هر اندازه که این دستگاه‌ها و افراد فعالیت بیشتری انجام دهند قطعا جامعه از گزند توطئه‌های دشمنان محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های انجام شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در سال گذشته بسیار متنوع و وسیع بوده است عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش پایدار زمینه توسعه و اقتدار کشور در عرصه‌ها و حوزه‌های گوناگون فراهم شود و مقدمات نابودی دشمنان فراهم شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول