اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

"محمود شالویی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

خبرگزاری فارس: سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، محمود شالویی را به ‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب کرد.

"محمود شالویی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سالن استاد فرشچیان برگزار شد.

در این مراسم معاون هنری وزیر ارشاد، استاندار اصفهان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از هنرمندان، فرهنگیان و اصحاب رسانه استان اصفهان حضور داشتند.

حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای محمود شالویی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم قرائت شد و از زحمات سیدعلیرضا حسینی برای دوره شش ساله‌ مدیریتش قدردانی به عمل آمد.

محمود شالویی، رئیس سابق مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در واقع از مرکز کشور برای مدیریت بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شده است.

وی در سال 1345 در شهر ایذه استان خوزستان متولد شد، شالویی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادیان تطبیقی است و مراحل پایانی دوره دکترا را در رشته عرفان اسلامی می‌گذراند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان کار خود را در حوزه فرهنگ و هنر با مولوی‌پژوهی آغاز کرد و بعدها در حوزه مولوی‌پژوهی از محضر علامه محمدتقی جعفری کسب معرفت کرد، وی سال‌های اخیر در زمینه مدیریت فرهنگی کار کرده است.

به گزارش فارس، برگزاری چنین مراسمی در شب شهادت حضرت زهرا(س) در نوع خود جالب توجه بود.

لازم به ذکر است، اصغر مختاری، پس از برکناری سیدعلیرضا حسینی از اداره ارشاد اصفهان، به مدت پنج ماه سرپرستی این اداره را برعهده داشت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول