اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

نگاه جمهوری اسلامی به زن بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به زنان، بی‌بدیل و ارزشمند عنوان کرد.

نگاه جمهوری اسلامی به زن بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

محمدحسین شفیعی‌ها در این مراسم اظهار کرد: اینکه روز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادر نامگذاری شده است، در گرانبهایی است که در نظام اسلامی از آن بهره می‌بریم.

وی افزود: این اتفاق مهم و مبارک که روز زن را در روزی قرار دادیم که ولادت بهترین زنان عالم است بسیار ارزشمند است.

شفیعی‌ها ادامه داد: وقتی ما چنین الگویی را عرضه می‌کنیم، همه باید تلاش کنند تا روابط اجتماعی و زندگی بزرگوار را معرفی کرده و گسترش دهند.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه سیده زنان عالم، عمر کوتاهی داشتند ولی مملو از درس‌آموزی و رهبری برای انسان‌های روی زمین بوده و هستند.

شفیعی‌ها عنوان کرد: ضوابط اخلاقی در دنیای غرب به کلی از میان رفته است و انحطاط اخلاقی تا رهبران این جوامع که جزو نخبگانشان محسوب می‌شوند نیز نفوذ کرده است و این برای بشریت فاجعه‌ای عظیم است.

وی تصریح کرد: اگر امروز بتوانیم با نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی که در یک برهوت بی‌هویتی اسیر شده، ترسیم جامع و کاملی از انسانی به نام زن ارائه دهیم و با زندگی‌های خودمان بخشی از این ترسیم را به ظهور برسانیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: گرچه هنوز نگاه نسبت به زن به طور کامل اصلاح نشده است ولی نسبت به پیش از انقلاب این نگاه در جایگاه مطلوب‌تری قرار دارد.

وی یادآور شد: با ظهور زنان، پیروزی انقلاب سرعت گرفت و بعد از انقلاب نقش و جایگاهی که نظام جمهوری اسلامی برای زن قائل شد بسیار با اهمیت است.

شفیعی‌ها بیان کرد: نگاهی که در قانون اساسی با رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به زن وجود دارد، بی‌بدیل است.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول