اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

طرح آرامش بهاری جامع و کاربردی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین طرح جامع و ارزشمندی است.

طرح آرامش بهاری جامع و کاربردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین محمدحسین شفیعی‌ها در دیداری که با حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مرادی سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و معاونان و رؤسای ادارات تابعه این اداره‌کل داشت در خصوص طرح نوروزی آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین طرح جامع و ارزشمندی است، به خصوص در جذب گردشگر و به ویژه مسافر نوروزی به استان قزوین توانسته نقش خوبی ایفا کند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح و ایجاد فضای فرهنگی و وجود خیمه‌های متعدد مشاوره برای خانواده‌ها و کارگاه‌های نقاشی برای کودکان و همچنین وجود کارشناسان مذهبی موجب ترسیم خاطره خوش و فضای لذت‌بخش معنوی برای زائران و مسافران نوروزی از امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه افزود: همچنین بازدید گردشگران و مسافران نوروزی به ویژه نسل جوان از مراکز و ابنای موقوفه موجب آشنایی بیشتر این نسل با سنت حسنه و احسان ماندگار وقف می‌شود.

شفیعی‌ها یادآور شد: همچنین معرفی واقفان و مطالعه زندگینامه آنان و روند اجرای وقف املاکشان موجب فرهنگ‌سازی این سنت حسنه و احسان ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول