اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خبر داد

مواد غذایی بیشترین کالای کشف شده در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و لوازم یدکی خودرو بیشترین میزان کالاهای قاچاق کشف شده در استان کرمان را به خود اختصاص داده‌اند.

مواد غذایی بیشترین کالای کشف شده در کرمان

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اجرای پروژه ساختمان تعزیرات حکومتی استان کرمان را از جمله پروژه‌های اصلی تعزیرات حکومتی کشور ذکر کرد و اظهار داشت: این ساختمان بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه تخلف آرایشگاه‌های زنانه به دو تخلف دخالت در امور پزشکی و تأسیس مؤسسه پزشکی مربوط می‌شود، تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی به تخلفات مربوط به تأسیس مؤسسه پزشکی آرایشگاه‌ها رسیدگی می‌کند.

مختاری عنوان کرد: مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و لوازم یدکی خودرو بیشترین میزان کالاهای قاچاق کشف شده در استان کرمان را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: مبارزه با قاچاق یکی از دغدغه‌های اصلی تعزیرات حکومتی است.

مختاری افزود: با تصویب نهایی قانون مبارزه با قاچاق، صلاحیت تعزیرات حکومتی در زمینه مبارزه با قاچاق اولیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده‌های قاچاق به محاکم می‌رود و اگر منجر به صدور رأی نشود به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، اما در قانون جدید این تشریفات برطرف شده است.

مختاری افزود: براساس قانون جدید مبارزه با کالاهای قاچاق تمام پرونده‌ها به جز پرونده‌های مربوط به جرائم قاچاق حرفه‌ای، سازمان یافته و کالاهای ممنوعه برای رسیدگی به تعزیرات ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول