اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌ و بلوچستان:

مناطق آزاد با جذب سرمایه‌های خارجی به شکوفایی برسند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: باید مناطق آزاد به مناطق تولیدی در کشور تبدیل شوند و با جذب سرمایه‌های خارجی به شکوفایی بیشتری برسند.

مناطق آزاد با جذب سرمایه‌های خارجی به شکوفایی برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با مدیران و کارکنان منطقه آزاد چابهار، اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار یکی از مناطق مهم و استراتژیک کشور است.

وی افزود: مناطق آزاد یکی از نهادهای جوشیده از دل انقلاب است که هدف آن جذب سرمایه به ویژه سرمایه‌گذاری‌های خارجی است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید مناطق آزاد به مناطق تولیدی در کشور تبدیل شود و با جذب سرمایه‌های خارجی به شکوفایی بیشتری برسند.

حمیدی با اشاره به اینکه تاکنون ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در منطقه آزاد چابهار و برخی دیگر از مناطق کشور به خوبی شناخته نشده، عنوان داشت:  باید با شناساندن ظرفیت‌ها در استان این منطقه به عنوان محور توسعه شرق کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید سرمایه‌گذار در استان احساس امنیت داشته باشد و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شود تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این مناطق ترغیب شوند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: چابهار یک استعداد برای نظام است و اگر از این ظرفیت بهره‌برداری شود شاهد شکوفایی شرق کشور خواهیم شد.

حمیدی با بیان اینکه دشمن به خوبی این مناطق را شناسایی کرده و به دنبال فقر فرهنگی و اقتصادی و عقب‌ماندگی در این مناطق است گفت: دشمن با انجام عملیات انتحاری در شهرستان چابهار به دنبال رسیدن به اهداف خود و فرار سرمایه‌گذاران از این منطقه بود که باید زیرساخت‌های لازم برای برقراری امنیت بیشتر در منطقه فراهم شود.

 

× صمیمیت بین مسئولان نشأت گرفته از روحیه خدمتگزاری به نظام است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در جمع اعضای شورای تأمین شهرستان چابهار گفت: اگر در جامعه‌ای مسئولان با هم همدلی نداشته باشند آن جامعه روی پیشرفت و توسعه را نخواهد دید.

حمیدی افزود: همدلی و صمیمیت در بین مسئولان نشأت گرفته از روحیه خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل زیربنایی برای ارائه خدمت بهتر به مردم، ایجاد فضای اداری است که امیدواریم در این فضاها بتوانیم حق و حقوق مردم را ایفا کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تقدیر از حضور حداکثری ملت شریف ایران به ویِژه مردم فهیم استان در انتخابات باشکوه یوم‌الله 22 بهمن افزود: مردم ایران دارای روحیه دشمن‌شناسی هستند و در همه زمان‌ها با این روحیه و تحلیل‌های خودجوش وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

حمیدی ادامه داد: دشمن با تهدیدها و تحریم‌ها قصد دارد مردم ایران را به ستوه آورد و در مقابل نظام قرار دهد اما مردم ما با بیداری و بصیرت اسلامی این تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را دشمن‌شکن توصیف کرد و از مسئولان خواست تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند فراهم کنند تا به اعتماد مردم خدشه‌ای وارد نشود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان لازمه اعتماد مردم به مسئولان را اجرای دقیق قانون دانست و گفت: علی‌رغم یاوه گویی‌های دشمنان، دموکراسی در ایران به معنای واقعی تحقق پیدا کرده و خواست و اراده مردم  همیشه تحقق یافته است.

حمیدی بیان داشت: مردم‌سالاری دینی تنها در نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شود و خواست ملت همیشه در فضای این نظام تحقق پیدا کرده و به رأی و نظر مردم  حاکمیت بخشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه استان ما بیشترین مشارکت را در انتخابات دوره‌های گذشته داشته است، اظهار داشت: استان از نظر امنیت در بهترین وضعیت خود قرار دارد و ما کوچکترین دغدغه‌ای نداریم و تمام پیش‌بینی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام شده است تا انتخابات باشکوه هرچه تمام برگزار و برگ زرین دیگری بر اوراق تاریخ اضافه کند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از تشکیل شعبات ویژه در حوزه‌های قضایی استان برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و افزود: استان ما در انتخابات کمترین جرایم را داشته و تاکنون گزارشی از جرایم انتخاباتی به حوزه‌های قضایی نرسیده است و فضای انتخابات آرام دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول