اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی قشم:

قشم پایلوت ثبت شناورهای مناطق آزاد کشور می شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی نخستین مرکز ثبت شناورها در این منطقه به عنوان پایلوت ثبت شناورهای مناطق آزاد کشور خبر داد.

قشم پایلوت ثبت شناورهای مناطق آزاد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی دهقان‌نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین مرکز ثبت شناورهای مناطق آزاد کشور براساس مصوبه هیئت وزیران و تاکید بر لزوم راه‌اندازی آن در منطقه آزاد قشم ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه یاد شده و اعلام آمادگی اداره بنادر و دریانوردی کشور در راستای پایلوت قرار گرفتن منطقه آزاد قشم برای ثبت شناورهای همه مناطق آزاد کشور افزود: راه‌اندازی نخستین مرکز ثبت شناورهای مناطق آزاد کشور در قشم، جایگاه حقوقی مناطق آزاد کشور به ویژه منطقه آزاد قشم را در عرصه‌های بین‌المللی ارتقا خواهد داد.

معاون بازرگانی منطقه آزاد قشم در پایان بیان داشت: با آغاز فعالیت این مرکز تمام مراحل ثبت کشتی‌ها از جمله ثبت و اعطای تابعیت به شناورها و نیز ارائه انواع گواهینامه‌های فنی و ایمنی در این منطقه انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود کارگاه آموزشی ضوابط ثبت و اعطای تابعیت به شناورها با هدف راه‌اندازی نخستین مرکز ثبت شناورها در منطقه آزاد قشم هفته گذشته و به مدت یک روز با حضور امیر بادپا مشاور سازمان منطقه آزاد قشم در امور بنادر، سیروس ابراهیمی و جمشید اعلمی از کارشناسان و مدرسان سازمان بنادر و دریانوردی کشور و هم‌چنین معاون بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم در این منطقه برگزار شد. 

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول