اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا:

فرهنگ مطالعه با مدیریت صحیح نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: فرهنگ مطالعه با مدیریت صحیح در جامعه نهادینه می‌شود.

فرهنگ مطالعه با مدیریت صحیح نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ناصر ایزدفر ظهر امروز در حاشیه برپایی یک نمایشگاه کتاب در بویین‌زهرا با بیان اینکه ترویج امر مطالعه در جامعه باید با مدیریت صحیح نهادینه شود، اظهار کرد: مطالعه کتاب به عنوان غذای روحی انسان امری بسیار حیاتی و ضروری است و جوانان باید نسبت به این مسئله اهتمام جدی‌تری داشته و به مطالعه کتب و نشریات مختلف بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه اشاعه امر مطالعه در مدارس می‌تواند نقش بسزایی را در هدایت فرهنگی دانش‌آموزان و نوجوانان داشته باشد، عنوان کرد: دغدغه هرچه بیشتر از سوی متولیان امور فرهنگی در این حوزه عاملی بسیار مهم در راستای گرایش بیشتر دانش‌آموزان به مباحث و عرصه‌های فرهنگی و دینی است.

وی تولید آثار و محتواهای اسلامی و دینی خوب را جزو ضروریات اساسی در جامعه عنوان و تصریح کرد: اشاعه هنر و تعالیم اسلامی باید از سوی تمام دست‌‌اندرکاران نظام اسلامی به صورت گسترده تبلیغ شده تا زمینه برای جلوگیری از نفوذ جبهه ضد ارزشی دشمنان مهیا شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی به شدت در حال تلاش هستند، تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی و طرح مدونی برای مقابله با طرح‌های شوم دشمنان و استکبار در حوزه فرهنگ نداشته باشیم، قطعا دشمنان راه نفوذ بیشتری را برای ورود اعتقادی به دل جوانان یافته و موجب ضربه به پایه‌های ارزشی انقلاب اسلامی می‌شوند.

ایزدفر تعامل میان نهاد‌های فرهنگی در جامعه را برای توسعه اهداف کلان فرهنگی بسیار مهم خواند و عنوان کرد: اگر در کاری وحدت و همدلی وجود داشته باشد، قطعا موفقیت در آن کار بسیار چشمگیر و فراوان است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از دنیای مجازی برای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ ناب و غنی اسلامی لازم است، بیان کرد: جوانان و نوجوانان امروزی باید با آشنایی هرچه بیشتر با فضای مجازی زمینه را برای نشر دین مقدس اسلام مهیا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: همه باید سعی کنند که با اثر بخشی برنامه‌های فرهنگی عرصه با نشاط‌تری برای توسعه فرهنگی در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول