اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

گنبدکاووس آمادگی ایجاد پارک مطالعه را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس آمادگی ایجاد پارک مطالعه را دارد.

گنبدکاووس آمادگی ایجاد پارک مطالعه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در جمع اعضای کتابخانه‎های عمومی گنبدکاووس اظهار داشت: گنبدکاووس شهرستان کانونی شرق استان گلستان است که نزدیکی به مرز و تنوع جمعیتی آن نیازمند ارتقای سطح دانش مردم منطقه است.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی و مرزی شهرستان بر ارتقای سطح دانایی چنین مناطقی تاکید کرد و گفت: با توجه به موارد یاد شده و استقرار هشت واحد آموزش عالی اعم از دولتی، پیام‌نور غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان نیاز به کتابخانه‌ای خوب و مجهز دارد که توجه ویژه مسئولان امر را می‌طلبد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه انجمن کتابخانه‌های شهرستان گنبدکاووس از فعال‌ترین انجمن‌های استان گلستان است به نقش خیرین این شهرستان در ساخت مسکن، مدرسه‌سازی و ساخت خانه‌های بهداشت اشاره کرد و اذعان داشت: شهرستان آمادگی خوبی برای مشارکت خیرین در زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

احمدی با تاکید بر اینکه باید از وضعیت و فضای موجود کتابخانه‌های شهرستان استفاده بهینه شود اظهار داشت: آموزش و پرورش می‌تواند با طرح تعویض کتاب‌های موجود واحدهای آموزشی با یکدیگر ظرفیت جدیدی را برای استفاده و ترغیب دانش‌آموزان به کتابخوانی فراهم کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: انجمن کتابخانه‌های گنبدکاووس از انجمن‌های برتر استان است.

محمدرضا داورزنی با بیان اینکه گنبدکاووس شهرستانی فرهنگی است اظهار داشت: در این شهرستان شش کتابخانه وجود دارد که امسال نیم درصد از عوارض شهرداری برای انجمن کتابخانه‌ها تخصیص یافته است.

محمد حسینی رئیس کتابخانه‌های گنبدکاووس نیز در این جلسه از کمک 280 میلیون ریالی خیرین به انجمن کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: گنبدکاووس رتبه اول استان را در حوزه مسابقات مکتوب کتابخوانی در سطح استان داراست.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول