اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته میراث فرهنگی

همایش بانوان خبرنگار گلستانی در خالدنبی کلاله برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته میراث فرهنگی همایش یک‌روزه بانوان خبرنگار گلستانی با حضور 40 خبرنگار و همکاری دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان کلاله برگزار شد.

همایش بانوان خبرنگار گلستانی در خالدنبی کلاله برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مشاور فرماندار کلاله در امور زنان و خانواده عصر دوشنبه در جمع بانوان شرکت‌کننده، اصلی‎ترین هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از بانوان خبرنگاری خواند که در رسانه‎های مختلف فعالیت می‎کنند و نقش تاثیرگذاری را در انعکاس اخبار بخش‎های مختلف دارند.

اشرف خدادادی خاطر نشان کرد: بانوان در بسیاری از بخش‎های جامعه نقش مثبت و مستمری دارند و حضور آنها موجب شد نیروی کار و تلاش جامعه افزایش پیدا کند و سبب تولید و موفقیت بیشتر در عرصه‎های مختلف شود.

وی با اشاره به جمعیت بانوان شهرستان کلاله که بالغ بر 56 هزار نفر می‎شود اذعان کرد: از این تعداد 32 هزار و 600 نفر در 128 روستای سطح شهرستان زندگی می‎کنند و در کنار خانواده‎های خود در کشاورزی، دامداری و صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

فاطمه عبدی یکی از خبرنگاران باسابقه استان گلستان هم ضمن تمجید از حسن توجه فرماندار کلاله و مشاور وی در امور بانوان و خانواده گفت: امروز برای همه ما یک روز به یادماندنی و خوب خواهد بود و در اذهان ما باقی خواهد ماند چون در کنار توجه مسئولان این فرصت نصیب ما شد تا بتوانیم از یکی از بهترین و زیباترین مکان‎های زیارتی و سیاحتی استان گلستان یعنی زیارتگاه خالد نبی بازدید کنیم.

منطقه زیبای زیارتی و سیاحتی خالد نبی در فاصله 52 کیلومتری از شهرستان کلاله و 95 کیلومتری شهرستان گنبدکاووس در ارتفاع 700 متری از آب دریا قرار دارد ضمن اینکه در کنار خالد نبی، مقبره چوپان عطا و مقبره عالم بابا هم قرار دارد و قبرستان قدیمی با قدمت چند هزار ساله و چشمه زاو و چشمه‎های ماهور با چشم‎اندازی زیبا طرفداران زیادی دارد و گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به این منطقه می‎کشاند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول