اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه با اشاره به تشییع 2 شهید گمنام:

استقبال مردم فیروزکوه از فرزندان روح‏الله بی‏نظیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ورود دو شهید گمنام به این شهرستان از شب گذشته، استقبال مردم فیروزکوه را از فرزندان روح‏الله بی‏نظیر و غیرقابل توصیف بیان کرد.

استقبال مردم فیروزکوه از فرزندان روح‏الله بی‏نظیر است

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، حضور مردم شهیدپرور فیروزکوه را در مراسم استقبال از دو شهید گمنام بی‏بدیل و بی‏نظیر توصیف کرد.

وی اظهار کرد: مردم فیروزکوه با پای‏بندی به ارزش‏های اسلامی و پاس‏داشت فرهنگ ایثار و شهادت بار دیگر حماسه آفریدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین به تلاش‏های معاندان نظام و کشورهای استکباری با استفاده از رسانه‏های بیگانه در سالیان اخیر اشاره کرد که می‏کوشیدند تا کمرنگ بودن حضور ملت ایران در صحنه استقبال حماسی از شهدا و گرایش آنان به فرهنگ ایثار را به جهانیان القا کنند.

افشارنادری اضافه کرد: این در حالی است که مردم چند استان ایران اسلامی بار دیگر در پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ جایگاه والای شهیدان برگ زرینی دیگر را ورق زدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه از شهدا به عنوان چهره‏های ماندگار در تاریخ یاد کرد و افزود: شهدا با پذیرفتن مرگ آگاهانه و جنگیدن در راه رضای خدا برای همیشه ماندگار شدند.

افشارنادری اضافه کرد: مردم با حضور خود ثابت کردند که همواره قدردان خون شهدا هستند.

وی گفت: مردم شهرستان فیروزکوه و همچنین اقصی نقاط کشور در مراسم استقبال از شهیدان گمنام، هم‏سنگ مردم منطقه وفاداری خود را به خون شهدا نشان دادند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت در عرصه‏های مختلف را مرهون خون شهدای عزیز دانست و افزود: هر چه امروز به دست آمده و مایه افتخار ملت بوده، حاصل از جان‏گذشتگی‏های شهیدان است.

افشارنادری حضور نوجوانان و جوانان را در مراسم استقبال از این دو شهید گمنام چشمگیر دانست و افزود: همه اقشار جامعه اعم از زنان، مردان، پیر و جوان با حضور خود بار دیگر با آرمان‏های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ه افزود: ذره‏ای از اشتیاق مردم در پاسداری از ارزش‏های اسلامی که شهدای عزیز به دنبال محقق کردن آن بودند، کم نشده است و همواره خود را قدردان شهدای عزیز و والامقام می‏دانند.

افشارنادری با اشاره به توطئه‏های دشمنان از طریق سرمایه‏گذاری‏ها و دشمنی‏هایی که علیه نظام داشته و همواره دارند، حضور مردم را در آیین استقبال از شهیدان دست ردّی بر سینه آنان دانست.

وی خاطرنشان کرد: مردم کماکان بر حفظ ارزش‏های اسلامی، تداوم راه نظام و ادامه طریق شهدا اصرار می‏ورزند.  

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: شهدا با مبارزه مقابل استکبار احساس تکلیف کردند و مسئولان نیز باید با احساس تکلیف کردن و قدم برداشتن در راه رضای خدا و خدمت به خلق، همواره راه شهدای عزیز را ادامه دهند و هرگز از آنها جدا نشوند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول