اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

اولویت ما تکمیل طرح‎های نیمه تمام است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تکمیل طرح‎های نیمه تمام به‌ویژه طرح‌های با پیشرفت فیزیکی مناسب از اولویت‎های مهم این سازمان است.

اولویت ما تکمیل طرح‎های نیمه تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی اسماعیل مرحمتی صبح امروز در چهارمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‎های هم‎خانواده صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر که در محل کارخانه شیرین مهر سیراف دشتی تشکیل شد اظهار داشت: طرح‎های نیمه تمامی که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت قرار دارند.

وی تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‎برداری از طرح‎های نیمه تمام در استان بوشهر به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مرحمتی ادامه داد: همچنین برای تامین سرمایه در گردش طرح‎های تولیدی در استان بوشهر به 45 میلیارد تومان تسهیلات نیاز داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تجلیل از تولیدکنندگان برتر واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر در هفته صنعت و معدن خبر داد.

وی یادآور شد: در هفته صنعت و معدن نیز نمایشگاه  توانمندی‎های شرکت‎های صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی استان بوشهر برپا می‎شود.

مرحمتی بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت‎های تولیدی و صنعتی استان بوشهر از جمله شرکت‎های سیمان، پتروشیمی، صنایع فلزی و صنایع کشتی‎سازی حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در بحث تولید مبلغ 300 میلیارد تومان به کل کشور اختصاص یافته است که امیدواریم سهم خوبی نیز به استان اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات برای اصناف استان بوشهر اختصاص یافته است.

مرحمتی تاکید کرد: این تسهیلات با نرخ سود 3 و 5 درصد و بازپرداخت 3 و 5 ساله است که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‎ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول