اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

طرح‌های نیمه‌تمام در اسرع وقت به اتمام برسند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: طرح‌های نیمه‌تمام، سرمایه‌های مانده بر زمین هستند که باید در اسرع وقت به اتمام برسند.

طرح‌های نیمه‌تمام در اسرع وقت به اتمام برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر مهارت‌آموزی و فرهنگ کار در میان دانش‌آموزان اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ما برای ورود به جامعه از لحاظ فنی و عملی مهارت‌های چندانی ندارند.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان ما تنها دارای محفوظات ذهنی هستند، لذا نمی‌دانند که در چه زمینه‌ای به فعالیت بپردازد.

نجار افزود: ما به دنبال فرهنگ کار و مهارت‌آموزی هستیم و این امر در فنی و حرفه‌ای و اصناف میسر است.

وی ابراز داشت: برای مهارت‌آموزی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌توان اصناف را به خدمت گرفت و با کمک آنها دانش‌آموزان را در صنف‌های مختلف آموزش داد.

نجار عنوان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند بدون سختگیری و در مدت زمانی که به وقت استراحت آنها نیز لطمه‌ای وارد نشود در مشاغل مختلف حرفه‌ای را فرا بگیرند.

استاندار کرمان همچنین با تأکید بر اجرای ورزش‌های محله اظهار داشت: درب تمام مدرسه‌های سطح استان برای دانش‌آموزان و دیگر اقشار علاقمند به ورزش در ایام تابستان باز باشد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش‌های محله باید به صورت خودجوش و تبلیغات پیگیری شود.

نجار گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت دانش‌آموزان، باید توجه بیشتری به مساجد و محوریت آنها داشته باشیم.

استاندار کرمان اظهار داشت: برنامه‌های متنوع جذابی می‌توان در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد اجرا شود و تشویق و ترغیب‌های فراوانی را در میان جوانان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه استان کرمان 135 درصد نسبت به تعهدات خود در مورد مصوبات دولت عمل کرده است، ابراز داشت: با این وجود 54 میلیارد تومان دیگر نیز تعهد مانده داریم.

نجار بیان داشت: اولویت کاری ما تأمین اعتبار برای مصوبات دولت و پروژه‌های نیمه تمام است و در مرحله بعد به پروژه‌های ایجادی می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: سال جاری نیز اگر پروژه‌هایی باقیمانده باشد که دستگاه اجرایی توانایی اجرای آن را ندارد در حد توان استان به آنها پرداخت می‌شود.

نجار بیان داشت: طرح‌های نیمه تمام سرمایه‌های مانده بر زمین هستند که باید در اسرع وقت به اتمام برسند.

وی عنوان کرد: در استان کرمان 36 طرح مهر ماندگار در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، راه، نیرو و ... داریم که تا پایان دولت دهم باید به اتمام برسند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول