اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اینجا امداد خودرو جاده‌ای، کاری از دست ما ساخته نیست

خدمات ضعیف ایران خودرو، داد پلدختری‌ها را درآورد

خبرگزاری فارس: خدمات ضعیف ایران خودرو، داد پلدختری‌ها را درآورده است.

خدمات ضعیف ایران خودرو، داد پلدختری‌ها را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جمعی از مشتریان شرکت ایران خودرو به دلیل عدم خدمات پس از فروش این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پلدختر اعتراض خود را به عدم بی‌توجهی مسئولان ایران خودرو اعلام کردند.

این عده با مراجعه به دفتر خبرگزاری فارس پلدختر با بیان اینکه بارها برای رفع عیب خودروهای خود به نمایندگی‌های ایران خودرو در استان لرستان مراجعه کرده و هیچ یک از نمایندگی‌ها خدمات پس از فروش به آنها ارائه نداده است، نسبت به عدم رفع مشکل خودروهای خود شدیداً اعتراض کردند.

حسین عادلی یکی از کسانی است که چند وقت پیش یک خودرو سمند EFV خریدار کرده است، به خبرنگار فارس گفت: چند وقت است به دلیل مشکل فنی در خودروی خود به چند نمایندگی ایران خودرو مراجعه می‌کنم، علی‌رغم داشتن کارت گارانتی و کارت طلایی هیچ کدام از نمایندگی‌های مجاز حاضر به ارائه خدمات به ما نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی است، گفت: استفاده از محصولات ایرانی پروژه خوب اقتصادی است به شرط آنکه شرکت‌های ایرانی محصولات مرغوب تولید کنند و یا خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند.

یکی دیگر از این مراجعه کنندگان با بیان اینکه بارها با شماره 096440 تماس حاصل کرده و این خط فقط آهنگ برای او پخش نموده، اظهار داشت: بالاخره پس از چند روز یکی گوشی را جواب داده و گفته اینجا امداد خودرو جاده‌ای است و کاری از دست ما ساخته نیست.

احسان امرایی که یک خودرو پژو 405 دارد هم به دلیل اشکال در سوئیچ خودروی خود چند بار به نمایندگی‌های ایران خودرو مراجعه کرده که با وجود گذشت چندین ماه هنوز مشکل خودروی وی برطرف نشده است.

وی گفت: دیگر از مراجعات مکرر به نمایندگی‌های ایران خودرو  و عدم پاسخ‌گویی این نمایندگی خسته شده‌ام و کسی هم جواب‌گو نیست.

در پایان یک نکته اساسی که در باب تولید داخلی وجود دارد و کارخانجات ایرانی باید به او توجه کنند، مسئله‌ مرغوبیت، کیفیت و خدمات خوب پس از فروش تولیدات داخلى است و این خیلى می‌تواند به استقبال مردم در مصرف تولیدات داخل کمک کند.

امیدواریم شرکت ایران خودرو هم در راستای این مهم و رضایتمندی مشتریان خود عمل کند.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول