اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارآفرین برتر چهارمحال و بختیاری:

98 درصد کارکنان ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بومی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: 98 درصد کارکنان کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بومی هستند.

98 درصد کارکنان ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون حمیدی ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری از کارآفرینی به عنوان راهی برای شکوفایی اقتصاد و تولید و همچنین رفع معضل بیکاری نام برد و اظهار داشت: توجه بیش از پیش به این مسئله برای دستیابی به شکوفایی در تولید و اقتصاد در این استان یک ضرورت است.

وی از عشق و علاقه به عنوان لوازم کارآفرینی نام برد و گفت: تاکنون کسی از من به عنوان کارآفرین برتر تقدیر نکرده بود که امروز این اتفاق رخ داد و من نیز برای تقدیر دست به این اقدامات نزدم بلکه بر اساس علاقه شخصی وارد این موضوع شدم.

کارآفرین برتر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معتقدم نباید به این تقدیر و تمجیدها بسنده کرد و متوقف شد بلکه همیشه باید بهتر از این باشیم و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنیم.

وی با برشمردن برخی دلایل موفقیت خود و کسب عنوان کارآفرین برتر در این استان، اظهار داشت: شاید یکی از دلایلی که بتوان از آن به عنوان مهم‎ترین دلیل در این راستا نام برد و در روند موفقیت‎هایم تاثیر داشت، این بود که هیچ وقت به دنبال کسب درآمد و تعریف و تمجید دیگران نسبت به خود نبودم. هر کس عاشق کارش باشد، می تواند کارآفرین شود.

حمیدی ادامه داد: در طول سال‎هایی که مشغول خدمت به کشور و مردم استان چهارمحال و بختیاری بودم، هفت کارخانه را به طور کامل ساخته و به بهره‌برداری رساندم.

وی افزود: با راه‌اندازی این تعداد کارخانه، تا به حال 7 هزار نیروی کار را شخصاً استخدام کردم که بعضی از این نیروها در حال حاضر مدیران موفق کشوری شده‎اند.

حمیدی به راه‌اندازی کارخانه ورق خودرو در این استان از سال گذشته افزود: 98 درصد از کارکنان این کارخانه بومی استان چهارمحال و بختیاری بومی هستند.

گفتنی است ظهر امروز در مراسمی با عنوان هفتمین جشنواره امتنان که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، کارآفرینان برتر این استان معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول