اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حذف کاغذ از سیستم اداری صورت می‌گیرد

حضور مدیران بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه توانمندسازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران و پرسنل این نهاد در روزهای 24 و 25 فروردین به منظور نزدیک شدن به حذف کامل کاغذ از سیستم اداری خبر داد.

حضور مدیران بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه توانمندسازی

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با عنایت به اینکه طرح مهم سجایا و حذف کاغذ از سیستم مکاتبات بنیاد شهید در دست اقدام است، کارگاه آموزشی و توانمندسازی همه پرسنل به صورت مرحله‌ای و فصلی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت طرح حذف کاغذ از سیستم اداری این نهاد، بیان داشت: این طرح کامل‌ترین طرح پاسخگویی به ارباب رجوع است که در بنیاد شهید به‌عنوان متولیان اصلی جامعه با ارزش ایثارگر عملیاتی می‌شود.

وی گفت: این طرح برای شروع کار در 24 و 25 فروردین ماه سال جاری به صورت پایلوت و کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی ویژه معاونان شهرستان‌ها و اداره‌کل وارد فاز اجرایی و عملیاتی می‌شود.

امیری تصریح کرد: آموزش قوانین و مقررات، اجرای طرح سپاس، تکریم جامعه هدف، شیوه جوابگویی به ارباب رجوعان، ارتباطات، تعاملات، مدیریت بر هزینه‌ها در این کارگاه آموزشی به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه خواهد شد و مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیریت درمان، مدیریت مسکن، حوزه‌های مختلف مددکاری و مشاوره، فرهنگی، ستادهای شاهد از دیگر حوزه‌هایی است که مدیران و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران با فراگرفتن آموزش‌های لازم نسبت به توجیه پرسنل خود در همه شهرستان‌های این استان اقدام خواهند کرد.

 

* به دنبال این هستیم که نحوه و نوع خدمات با شیوه‌های نوین ارائه شود

این متولی امور ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد آموزش کامل در خصوص همه خدمات بنیاد شهید، نحوه مطالبه مطالبات جامعه ایثارگری، ارائه شیوه‌های نوین خدمت و تسلط و اشراف کارکنان در پاسخگویی به مراجعین را از جمله اهداف این نهاد در برگزاری کارگاه آموزشی و توانمندسازی مدیران خود اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این امر مهم در بنیاد شهید عملیاتی بوده و بنا داریم تا این کارگاه‌ها را به صورت فصلی برگزار کنیم.

امیری، برگزاری این کارگاه‌ها به صورت فصلی و ارتباط مستمر کارکنان با آموزش‌های کاربردی را موجب پیشرفت بهتر کارها و امور در این نهاد متولی جامعه ایثارگری دانست و ابراز داشت: علاوه بر ارتقاء سطح دانش پرسنل خود به دنبال این هستیم که نحوه و نوع خدمات را با شیوه‌های نوین به جامعه هدف خود ارائه دهیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول