اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌‌طباطبایی‌نژاد:

بنیاد شهید‌ باید ردیف بودجه‌ای جداگانه داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان ‌با‌ اشاره به درآمد نفتی ایران گفت:‌ بنیاد شهید باید ردیف بودجه‌ای جداگانه داشته باشد که خانواده شهدا را تأمین کند.

بنیاد شهید‌ باید ردیف بودجه‌ای جداگانه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در نشستی که به مناسبت سالروز فرمان تأسیس بنیاد شهید در سال 58 در دیدار با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان داشت، اظهار داشت: دستور تأسیس بنیاد شهید پیش از جنگ داده شد اما به صورت جدی پس از جنگ تأسیس و از همان سال‌های ابتدایی توجه به خانواده شهدا در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان افزود: بنیاد شهید هم به نوعی خدمات ویژه‌ای را به قشری ارائه می‌دهد اما در این راستا خدماتی که به خانواده ایثارگران و شهدا صورت گرفته، هنوز به حد مطلوب نرسیده است.

امام جمعه اصفهان به درآمد نفتی 100 میلیارد تومانی در دولت نهم اشاره و تصریح کرد: با وجود چنین زیرساخت‌هایی بنیاد شهید باید ردیف بودجه‌ای جداگانه داشته باشد که خانواده شهدا را تأمین کند.

وی با اشاره به قشر جانبازان و مشکلات روحی و جسمی آنان ادامه داد: بنیاد شهید باید با ارائه خدمات بیشتر به خانواده‌های جانبازان شرایطی را فراهم آورد که کمبودهای ناشی از این نقص از طریق فراهم کردن امکانات مالی تأمین شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این حق بر گردن تمامی مردم است که از حقوق شهدا و جانبازان دفاع کنند.

وی به ایجاد مکان رفاهی و تفریحی متعلق به بنیاد شهید گفت: پیشنهاد می‌شود اختصاص مکان اسکان مناسب برای جانبازان و معلولان در یک مکان وسیع با فضای سبز ایجاد شود.

امام جمعه اصفهان به وجود 5 میلیون جانباز و معلول در کشور اشاره کرد و بیان داشت: هنوز در نیروی انتظامی و نیز سپاه به واسطه مأموریت‌های محوله، شهید و جانباز داریم که بنیاد شهید برای رفاه و آسایش این خانواده‌ها نیز باید تلاش کند.

طباطبایی‌نژاد به تأمین امور رفاهی خانواده شهدا و جانبازان تأکید کرد و گفت: امکانات بنیاد شهید برای جانبازان و شهدا باید در بالاترین حد و بیش از سایر اقشار جامعه باشد.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول