اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

بنیاد شهید از ظرفیت‎ شورای مشورتی ایثارگران استفاده کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از همه ظرفیت‎های جامعه ایثارگری استفاده کند.

بنیاد شهید از ظرفیت‎ شورای مشورتی ایثارگران استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران که در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تکریم شهدا و ایثارگران از ارزش‎های جامعه است و برای شهدا هیچ کاری مهم‌تر از ادامه راهشان که خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده متصور نیست.

وی تصریح کرد: ارزش‌گزاری به مقام شامخ شهدا و جانبازان و در مجموع جامعه ایثارگری ضمن اینکه انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند نشانه شخصیت هر یک از افراد جامعه است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه جامعه ایثارگری دارای ظرفیت‎های فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند در اجتماع نمود پیدا کند افزود: رتبه تعهد به ارزش‎ها در جامعه ایثارگری بالاتر از دیگر اقشار جامعه است و خانواده ایثارگری با داشتن تعهد بالا آزاده نیز هستند.

احمدی با تاکید بر زمان‎بندی دقیق جلسات شورای مشورتی ایثارگران در سال جدید و لزوم پیگیری جدی مصوبات شورای مشورتی ایثارگران یادآور شد: این شورا ظرفیت‎های خوبی دارد که برای توسعه اجتماع مفید است.

این مسئول خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم نظام جمهوری اسلامی را که یادگار شهدا است و آنها با نثار خون خود از آن پاسداری کردند حفظ کنیم و در تعالی و پیشرفت روزافزون آن بکوشیم.

بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و ارزش‎های انقلاب اسلامی در سطح جامعه توسعه، تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ و ارتقای منزلت اجتماعی ایثارگران با استفاده از توانمندی جامعه ایثارگری، استفاده از نظرات مشورتی و توان کارشناسی ایثارگران در رشد و توسعه ملی و منطقه‌ای و استفاده از نظر مشورتی و توان کارشناسی ایثارگران در مسائل مربوط به جامعه ایثارگری از جمله اهداف شورای مشورتی ایثارگران است.

در این جلسه در خصوص اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر نیز بحث و تبادل نظر شد. شهرستان شهیدپرور گنبدکاووس 500 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول