اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاقی مبارک در عرصه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید بر دست جانباز معترض چرامی بوسه زد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای چرام یک حاشیه زیبا نیز داشت، آنجا که مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در حضور خانواده شهدا و مردم شهر چرام بر دستان جانباز معترض بوسه زد و نشان داد که همه مدیون ایثارگران هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید بر دست جانباز معترض چرامی بوسه زد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مهم‌ترین کارهای صورت گرفته در استان کهگیلویه و بویراحمد در یک سال اخیر برگزاری 10 کنگره شهدای این استان در مناطق و بخش‌های مختلف بوده است.

 بر پایه این گزارش، از دیگر کارهای بزرگ صورت گرفته توسط مسئولان بنیاد شهید می‌توان به بازسازی و نوسازی افزون بر 500 مزار شهید این استان اشاره کرد که اکنون بارگاه نورانی این فرزندان انقلاب آن‌گونه که شایسته ایثار و از خودگذشتگی آنها بوده، ساخته شده است.

علی امیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از همه در این راستا از خود جنب و جوش نشان داده و اکنون در همه مناطق این استان از زیلایی تا دیشموک او را می‌شناسند و دیده‌اند که برای خدمت سر از پا نمی‌شناسد.

علی امیری امروز برای برگزاری یادواره 135 شهید والامقام دیار چرام به آن شهرستان سفر کرده بود و بر خود می‌بالید که آخرین کنگره را نیز به زیبایی و شکوه در این استان با استقبال پرشور مردمی برگزار کرده است.

اما آن‌چه در این میان از همه جالب‌تر بود و در واپسین روزهای سال 90 می‌تواند الگویی برای مدیران این استان در تکریم خانواده شاهد و ایثارگر باشد، بوسه‌ای بود که نثار دستان جانباز معترض و خشمگین چرامی از سوی این مدیر شد.

 

*سیلی ایثارگران به صورت مدیران نیز افتخار است

علی امیری با سعه‌صدری که در این میان از خود نشان داد بر این نکته صحه گذاشت که همه مدیران مدیون فداکاری ایثارگران هستند و به‌ قول خودش ما سفره‌نشینان شهدا و ایثارگران باید حتی سیلی آنها را نیز به صورت خود مایه افتخار بدانیم.

اما آنانی که در این میان شاهد ماجرا بودند سینه به سینه نقل خواهند کرد که مدیری در این استان با منش ولایت‌مدارانه خود به‌گونه‌ای در عمل با جانباز چرامی رفتار کرد که می‌تواند سرمشقی آموزنده برای همه آن کسانی باشد که تاکنون در ذهن و فکر خویش رشادت و فداکاری ایثارگران را مرور نکرده باشند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول