اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

فعالیت‌های بنیاد شهید نباید دچار روزمرگی شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی در فعالیت‌های بنیاد شهید گفت: نباید تکرر مراجعه خانواده‌های شهدا و طرح مشکلات از سوی آنان عادی تلقی شود که در این صورت دچار خسارت بزرگی خواهیم شد.

فعالیت‌های بنیاد شهید نباید دچار روزمرگی شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در دیدار مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با وی، اظهار کرد: اگر ایثارگران به علت مشکلات روزمره در موضع ضعف قرار گیرند در واقع به عظمت انقلاب اسلامی خدشه وارد شده است، از این رو تمام توانایی خود را باید صرف این کنیم که کمترین سختی و کمبودی در زندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران احساس نشود.

وی با بیان اینکه ایثارگران اسطوره‌های انقلاب به شمار می‌روند، افزود: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند با هزینه‌های هنگفت، اثرگذاری انقلاب اسلامی را از بین ببرد نباید به فعالیت‌هایی مثل فعالیت بنیاد شهید به چشم هزینه نگاه کنیم و این کار بزرگ را با آمار و ارقام مادی بسنجیم.

بیگی، خانواه‌های شهدا و ایثارگران را مظهر قدرت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در مقابل ابرقدرت‌ها قد علم کرده و دنیا نیز به توانایی ایران باور دارد.

علیرضابیگی با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: نباید احساس کنیم که مطالبات خانواده‌های شهدا ناحق است؛ البته تکریم آنها تنها تکریم مادی نیست چرا که بسیاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فارغ از مادیات، احترام و احیای فرهنگ ایثار و شهادت را طلب می‌کنند و این موضوع باید فراگیر شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را موجب زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: فعالیت‌هایی که مردم به طور ابتکاری و خودجوش در تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌دهند بسیار با ارزش است و این فعالیت‌ها باید به نماد تبدیل شوند.

علیرضابیگی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی در فعالیت‌های بنیاد شهید اظهار داشت: نباید تکرر مراجعه خانواده‌های شهدا و طرح مشکلات از سوی آنان عادی تلقی شود که در این صورت دچار خسارت بزرگی خواهیم شد.

وی افزود: برخی مشکلات به راحتی قابل رفع است اما در صورتی که در زمان خود حل نشود انباشته شده و به مشکلات بزرگ‌تر تبدیل می‌شود. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول