اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی صمیمی صورت گرفت

دیدار کارکنان بنیاد شهید باشت با امام جمعه این شهرستان

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید مدیر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

دیدار کارکنان بنیاد شهید باشت با امام جمعه این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این نشست سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به رئیس و کارکنان این اداره در باشت تبریک گفت.

امام جمعه باشت با بیان این‌که شهدا آن‌قدر بزرگ هستند که قابل توصیف نیستند، ابراز داشت: شهدا جان خود را برای نجات کشور هزینه کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با اشاره به این‌که ما همواره به شهدا مدیونیم، افزود: عزت، اقتدار و سربلندی امروز مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا است.

عبودی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا به فرموده حضرت امام (ره) ولی نعمت ما هستند و هر آن‌چه در توان داریم باید به خانواده‌های شهدا کمک کنیم زیرا با فرستادن فرزندان خود به میدان جنگ کار بزرگی را انجام دادند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت هم در این دیدار اظهار داشت: اداره بنیاد شهید باشت با هدف خدمات‌رسانی بهتر به خانواده‌های شهدا در آبان سال جاری افتتاح شد.

محمد بهزادیانی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری گفت: اهتمام جدی و تاکید بر صبغه فرهنگی بنیاد در راستای ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و عطرآگین کردن فضای جامعه به یاد و خاطره این عزیزان و حضور موثر در یادواره‌ها، مناسبت‌ها، اعیاد و نماز جمعه از مهم‌ترین اقدامات این نهاد در باشت است.

وی ابراز داشت: در آبان‌ماه سال جاری یادواره سرداران و 90 شهید شهرستان باشت با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مردم و مسئولان برگزار شد.

بهزادیانی اضافه کرد: در قالب طرح سپاس از تمامی خانواده‌های شاهد و ایثارگر سرکشی و مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

 

*طرح پایش در باشت اجرا شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت به ویزیت در منزل کلیه خانواده‌های شهدا در قالب طرح پایش اشاره کرد و بیان داشت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان و مناسب به خانواده شهدا، کارت طلایی درمانی به خانواده شهدا اهدا شد.

وی پیگیری امورات مختلف تحصیلی، شغلی، مسکن، درمان جامعه شاهد و ایثارگر، معرفی جهت اعطای تسهیلات مسکن و خودرو و پیگیری ساماندهی گلزار شهدای باشت را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری بیان کرد.

 انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول