اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار:

بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر در سبزوار در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: 4 هزار و 358 واحد مسکن مهر در شهر سبزوار در حال ساخت است.

بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر در سبزوار در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، فرشاد سلطانی در تشریح وضعیت پروژه‌های راه و مسکن این شهرستان گفت: 4 هزار و 38 واحد مسکن مهر در شهر سبزوار در حال ساخت است که از این بین 3 هزار و 559 دستگاه یعنی 88 درصد از سوی بخش تعاونی، 304 واحد یعنی هشت درصد توسط خود مالکان و چهار درصد یا به عبارت دیگر 175 دستگاه نیز به شیوه توافق سه‌جانبه و توسط پیمانکاران انبوه‌ساز ساخته می‌شوند.

وی افزود: هم‌چنین 3 هزار و 888 دستگاه از واحدهای مسکن مهر شهرستان در مرحله اتمام پی و 3 هزار و 477 واحد در مرحله اتمام سقف قرار دارند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار از پرداخت 458 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات ساخت از سوی بانک مسکن به واحدهای مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

سلطانی هم‌چنین به در جریان بودن 11 پروژه راه‌سازی، بهسازی، مرمت و روکش آسفالت راه‌های بین شهری و 43 پروژه احداث و آسفالت راه‌های روستایی در حوزه استحفاظی این اداره اشاره کرد و گفت: بهسازی و آسفالت محورهای سبزوار ـ سلطان‌آباد، سبزوار ـ حکم‌آباد، سبزوار ـ کاهک، سبزوارـ روداب و سبزوار ـ قوچان و هم‌چنین روکش آسفالت گرم محورهای سبزوار ـ نیشابور و سبزوار ـ بردسکن مهم‌ترین پروژه‌های بخش راه بین شهری سبزوار است.

وی افزود: هم‌چنین راه‌های روستایی کاهک ـ مزینان، طبس ـ رازقند و بسک ـ گاچ، 100 درصد و قره‌قلی، بلاش‌آباد، تندک ـ مچ و علی‌آباد ـ سیدرحیم، 95 درصد پیشرفت داشته‌اند و در راه‌های بین شهری نیز بهسازی و آسفالت سبزوار ـ روداب و سبزوار ـ سلطان‌آباد هر کدام 90 درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول