اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

فراکسیون شاهد در مجلس نهم فعال خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در خانه ملت گفت: در مجلس نهم نیز فراکسیون شاهد با حضور نمایندگان فرزند و یا خانواده شهید تشکیل شده و فعال خواهد بود.

فراکسیون شاهد در مجلس نهم فعال خواهد بود

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: یکی از افتخارات مجلس ایران این است که اعضای آن با رای مستقیم مردم و از بطن جامعه انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: این امر موجب شده است که نمایندگان مردم در خانه ملت از اقشار مختلف انتخاب شده و خود را جدای از جامعه ندادند.

نماینده مردم شهریار در خانه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس در دهه نخست انقلاب اسلامی گفت: در این جنگ هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم راه اسلام و انقلاب شد و مردم بسیاری برای حفظ نهال نوپای انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

گروسی افزود: در حال حاضر هزاران مادر، فرزند، خواهر و همسر شهید در جامعه ما هستند که در نهادها و دستگاه‌های مختلف مشغول به ادامه خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: وقتی انتخاباتی با رای مستقیم مردم برای تشکیل مجلس برگزار می‌شود، بسیاری از این افراد که توانایی خدمت به جامعه را دارند کاندیدا شده و تعدادی از آنها نیز از سوی واجدین شرایط حق رای به سمت نمایندگی انتخاب می‌شوند.

ضرورت فعالیت فراکسیون شاهد در مجلس

رئیس فراکسیون شاهد مجلس اظهار داشت: در ادوار گذشته فراکسیونی با حضور فرزندان شهید در مجلس تحت عنوان فراکسیون شاهد راه‌اندازی شده است که نقش مهمی در ارتباط گیری با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های آنها بر عهده داشته است.

گروسی با تاکید بر ضرورت تداوم فعالیت این فراکسیون در مجلس نهم گفت: خوشبختانه طرح تشکیل فراکسیون شاهد در این دوره نیز مطرح و با استقبال نمایندگان روبه‌رو شد.

وی افزود: به همین دلیل فراکسیون فوق با عضویت نمایندگان فرزند شهید تشکیل شد و در دوره چهار ساله مجلس نهم پیگیری رفع مشکلات و دغدغه‌های جامعه ایثارگران کشور، با جدیت فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.

گروسی درباره اعضای این هیئت رئیسه فراکسیون شاهد مجلس نیز گفت: بر اساس رای‌گیری که روز سه‌شنبه در مجلس انجام دادیم، همکاران من را به عنوان رئیس انتخاب کردند.

به گفته وی، لاله افتخاری به عنوان نائب رئیس اول، ضرغام صادقی نائب رئیس دوم و مهناز بهمنی به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول