اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر:

فراکسیون اصولگرایان نباید تجزیه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: فراکسیون واحد اصولگرایان در مجلس نهم نباید تجزیه شود.

فراکسیون اصولگرایان نباید تجزیه شود

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر مطالبی منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است در مجلس نهم فراکسیون واحدی تحت عنوان اصولگرایان تشکیل نشود.

وی تصریح کرد: به طور قطع این بحث به ضرر اقتدار اصولگرایان در خانه ملت خواهد بود و موجب می‌شود که نمایندگان اصولگرا در مجلس نتوانند با وحدت و هم‌دلی برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: متاسفانه برخی‌ها به دنبال عدم شکل‌گیری این فراکسیون هستند، چرا که احساس می‌کنند با وجود فراکسیون واحد اصولگرایان نمی‌توانند خواسته‌های خود را پی‌گیری و اجرایی کنند.

کوثری تصریح کرد: اگر فراکسیون فوق تجزیه شده و به صورت واحد و متحد در مجلس نهم عمل نکنیم،‌ روند خدمت‌رسانی از سوی نمایندگان به مردم مختل خواهد شد.

وی با یادآوری رخدادهای مجالس هفتم و هشتم گفت: در این دو دوره بسیاری از طرح‌ها و لوایح و برنامه‌های نمایندگان اصولگرا به صورت متحد و با برنامه‌ پیش رفت، از این‌رو نباید فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم تجزیه و به چند فراکسیون کوچک تبدیل گردد.

کوثری متذکر شد: اگر مردم ببیند که اصولگرایان هم‌چنان بر اختلافات جزئی تاکید و اصرار می‌ورزند،‌ به طور قطع نگاه آنها به این جریان سیاسی تغییر خواهد کرد.

اصولگرایان اختلافات انتخاباتی را فراموش کنند

کوثری تاکید کرد: ما به تازگی انتخابات مجلس نهم را برگزار کرده‌ایم و ممکن است برخی از نامزدها و کاندیداها دلگیری‌هایی نسبت به عملکرد رقبای خود داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم مشکلات کشور باید این اختلافات و دلگیری‌ها را فراموش کرده و به فکر رفع نواقص و کاستی‌های موجود باشیم که این مهم با وحدت و هم‌دلی نمایندگان اصولگرا در خانه ملت محقق می‌شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: بنابراین باید در مجلس فراکسیونی واحد و مقتدر و متشکل از تمام نمایندگان پایبند به جریان اصولگرایی تشکیل و برنامه‌ها به صورت واحد اجرایی شود.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول