اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی:

همکاری دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند دوم آمایش ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به شروع مرحله دوم سند آمایش این استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در تهیه و تدوین سند آمایش همت داشته و تمام همکاری‌های لازم را داشته باشند.

همکاری دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند دوم آمایش ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس نیاوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان‌رضوی با اشاره به نظام برنامه‌‌ریزی در این استان اظهار داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، راه‌‌اندازی پروژه‌های محرک و جریان‌ساز در سال جاری مورد توجه دستگاه‌ها باشد، هم‌چنین در نظام برنامه‌ریزی استان باید ظرفیت‌ها و اولویت‌های خراسان‌رضوی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به مجموع اعتبارات استان در سال 90 افزود: در سال گذشته مجموع اعتبارات تملک دارایی 746 میلیارد تومان و بودجه جاری استان نیز 253 میلیارد تومان بود.

وی درباره برنامه بودجه سال 91 گفت: در سال 91 کل بودجه کشور 566 هزار میلیارد تومان است که از این مقدار 146 هزار میلیارد تومان آن عمومی و 422 هزار میلیارد تومان آن اعتبار مربوط به موسسات، بانک‌ها و شرکت‌ها و غیره است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد:‌ در خراسان‌رضوی نیز اعتبار تملک دارایی برای سال جاری 368 میلیارد تومان و اعتبار هزینه‌ای 250 میلیارد تومان است.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با ‌عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تاکید کرد: در سال جاری باید نقش دستگاه‌های اجرایی به صورت مصداقی، موضوعی و برنامه‌ای مشخص شود تا بتوان هر چه سریع‌تر بیش از پیش در راستای تحقق این شعار گام برداشت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به طرح مهر ماندگار اذعان داشت: در مجموع 50 پروژه مهر ماندگار در خراسان‌رضوی وجود دارد که از این تعداد 12 پروژه در حوزه بهداشت و درمان، هشت پروژه راه و شهرسازی، 14 پروژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت، 2 پروژه مربوط به نفت، 9 پروژه در بخش نیرو، یک پروژه مربوط به گردشگری، 2 پروژه در حوزه معاونت علمی و فناوری، یک پروژه مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران و یک پروژه مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نیاوند در پایان با اشاره به سند آمایش خراسان‌رضوی گفت: این سند مبنای بسیار مهمی برای جهت‌گیری برنامه‌های استان است که در این راستا با توجه به آغاز مرحله دوم تدوین و تهیه سند آمایش از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواستاریم تا همکاری لازم را در این مسیر داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول