اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت خبر داد

تدوین سند عملیاتی برنامه توسعه جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: سند عملیاتی برنامه پنج ساله توسعه این شهرستان تدوین شده و هم‌اکنون آماده ارائه به ستاد راهبردی توسعه جنوب کرمان است.

تدوین سند عملیاتی برنامه توسعه جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود معناصری در جلسه طرح راهبردی توسعه جنوب کرمان در شهرستان جیرفت اظهار داشت: این طرح در چند مرحله به طور دقیق مطالعه و بررسی شده است.

وی افزود: تدوین‌کنندگان طرح راهبردی توسعه جنوب کرمان اطلاعات کامل و دقیقی از وضعیت این منطقه دارند و موفق شدند طرحی بر پایه تمام واقعیت‌های موجود در منطقه ارائه دهند.

معناصری تصریح کرد: این جلسه نیز برای بررسی برخی نواقص و کاستی‌های این طرح تشکیل شده است تا با جزئی‌نگری و دقت مدیران که به صورت کتبی ارائه می‌شود، برطرف شود.

وی ابراز داشت: سند عملیاتی برنامه پنج ساله توسعه شهرستان جیرفت تدوین شده و هم‌اکنون آماده ارائه به ستاد راهبردی توسعه جنوب کرمان است.

معناصری بیان داشت: با اجرای صحیح و عملیاتی کردن این طرح، محرومیت جنوب کرمان برطرف می‌شود و به جایگاه شایسته خود دست می‌یابد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول