اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد

فعالیت 500 نفر در تدوین سند اشتغال زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی زنجان گفت: 500 نفر در تدوین سند اشتغال این استان ‌فعالیت دارند.

فعالیت 500 نفر در تدوین سند اشتغال زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته تدوین سند اشتغال در استان زنجان به صورت عملیاتی آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که در تدوین سند اشتغال فعالیت دارند، 10 نفر دارای مدرک دکترا هستند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه 20 نفر از افراد فعال در سند اشتغال دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، ادامه داد: سایر نیروهای فعال در این زمینه دارای مدرک کارشناسی هستند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر استان زنجان جز شش استان برتر در زمینه تدوین سند اشتغال است.
عباسی با بیان اینکه دو مرحله در تدوین سند اشتغال استان وجود دارد، ادامه داد: مرحله نخست تدوین این سند به صورت صددر‌صد انجام شده است.
وی همچنین با بیان اینکه مرحله دوم تدوین سند اشتغال دارای هفت بخش مختلف است، اضافه کرد: یکی از مطالعاتی که در زمینه تدوین سند اشتغال صورت گرفته در زمینه مطالعات اقتصادی است که 80 درصد از 97 درصد مطالعه صورت گرفته در این بخش مورد تایید مشاور مادر قرار گرفته است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان همچنین با بیان اینکه در زمینه کسب و کار نیز صددرصد مطالعه صورت گرفته یادآور شد: همه مطالعات در این زمینه مورد تایید مشاور مادر قرار گرفته است.
وی مطالعات صورت گرفته در زمینه دستگاه‌های اجرایی را 95 درصد عنوان کرد و افزود: در این بخش 50 درصد مطالعات مورد تایید قرار گرفته است.
عباسی همچنین مطالعات طرح‌های دولتی را 95 درصد اعلام کرد و افزود: از این میزان 70 درصد مورد تایید مشاور مادر قرار گرفته است.
وی مطالعات در زمینه سند توسعه را 90 درصد عنوان کرد و یادآور شد: در این بخش 76 درصد از مطالعات تایید شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان مطالعات سایت اطلاع‌رسانی را 70 درصد اعلام کرد و ادامه داد: همه مطالعات صورت گرفته در این زمینه مورد تایید مشاور مادر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سایت اطلاع‌رسانی در زمینه تدوین سند اشتغال راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه این سایت به خوبی در استان راه‌اندازی شده مقرر شده این سایت به کل کشور تعمیم داده شود.
عباسی همچنین یادآور شد: در زمینه تدوین سند اشتغال 12 جلسه ستاد راهبردی در استان زنجان تشکیل شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول