اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر

کتابچه رایحه بهشتی در چهارمحال و بختیاری رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر، کتابچه ارزشمند رایحه بهشتی در این استان رونمایی می‌شود.

کتابچه رایحه بهشتی در چهارمحال و بختیاری رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی صبح امروز در نشست کمیته برگزاری مراسم هفتم تیر در این استان، اظهار داشت: در میان حوادث و وقایع انقلاب، حادثه‌ عاشورای هفتم تیر سال 60 بسیار برجسته است و این می‌طلبد که به منظور بزرگداشت یاد و نام شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره)، برنامه‌های ویژه‌ای اجرا شود و الگوسازی مناسب از این شهدا برای جوانان بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال‌های گذشته به‌منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: حادثه هفتم تیر باعث تبیین چهره منافقان و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی شد و به همین منظور بازشناسی اندیشه‌های شهید بهشتی، الگوسازی شهدای هفتم تیر برای جوانان در جامعه ضروری است و سبب تعمیق و تقویت هویت اسلامی و انقلابی نسل جوان می‌شود.

گرجی با بیان اینکه فاجعه هفتم تیر باعث افشا شدن چهره دوست و دشمن در کشور شد، گفت: ایجاد امنیت و آرامش در کشور، حاکمیت حزب‌الله، پیروزی‌های چشمگیر در جبهه‌های جنگ تحمیلی از دیگر اثرات این واقعه محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حادثه هفتم تیر موجب حفظ هوشیاری بیشتر و آگاهی مردم در برابر جوسازی‌های رسانه‌های بیگانه برای تخریب و ترور شخصیت‌ها و سران انقلاب اسلامی شد.

وی با تأکید بر اینکه حادثه هفتم تیر سال 1360 و حوادث مشابه آن تجربه‌های گران‌قیمت و عبرت‌های آموختنی بسیاری برای جامعه ایران دارد، گفت: به شرطی می‌توانیم این تجربیات را به کار بندیم که از سطحی‌نگری و ظاهربینی مصون و به کنه واقعیات راه پیدا کنیم.

گرجی با بیان اینکه رویکرد اصلی دشمنان از طرح و اجرای اینگونه اقدامات، منزوی و مطرود جلوه دادن اسلام است، افزود: شهید بهشتی با اهتمام ویژه‌ای که داشت، از تحقق اهداف شوم دشمن ممانعت و اسلام پویا و واقعی را به جامعه معرفی کرد.

وی تصریح کرد: حادثه هفتم تیر نقاب از چهره کریه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گروهک‌های تروریستی منافق و مزدوران اجانب برداشت و چهره‌های پلید آنان را آشکار و موج تازه‌ای از حرکت و آگاهی انقلابی را در کشور به راه انداخت و صفوف انقلاب اسلامی را مستحکم‏تر کرد.

به گفته وی، به مناسبت سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر کتابچه ارزشمند «رایحه بهشتی» که شامل 31 خاطره از «شهید بهشتی» و 31 خاطره از «شهید استکی» شهید بزرگوار استان چهارمحال و بختیاری در واقعه هفتم تیر است، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول