اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در سطح فارس صورت گرفت

مراجعه شهروندان به نزدیک‌ترین پزشک محله خود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری در استان فارس گفت: فارسی‌ها از امروز با در دست داشتن کارت ملی خود به نزدیک‌ترین پزشک محله خود مراجعه کنند.

مراجعه شهروندان به نزدیک‌ترین پزشک محله خود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حمیدرضا قاسم‌پور اظهار داشت: در حال حاضر در شیراز بالغ بر 100 نفر از پزشکان عمومی، به طور عمده در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و تعدادی از درمانگاه‌های خصوصی و مطب‌ها استقرار پیدا کرده‌اند و آمادگی ثبت نام از شهروندان را برای برنامه پزشک خانواده شهری دارند.

وی افزود: مردم می‌توانند نزدیک‌ترین پزشک به محل سکونت‌شان که به عنوان پزشک خانواده استقرار پیدا کرده را انتخاب و برای ثبت نام به وی مراجعه کنند.

قاسم‌پور بیان کرد: مراکزی که ارائه‌دهنده خدمات پزشک خانواده شهری هستند با پلاکاردی به مضمون «محل ثبت نام شهروندان در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع» مشخص شده‌اند.

وی گفت: تمام افراد پس از انتخاب پزشک خانواده خود، باید با در دست داشتن کارت ملی، برای ثبت نام نزد آن پزشک اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: نیاز نیست که برای ثبت نام، تمام اعضای خانواده به صورت حضوری مراجعه کنند، بلکه تنها یک نفر از خانواده با همراه داشتن کارت ملی سایر اعضا، می‌تواند برای ثبت نام مراجعه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها مرحله ثبت نام انجام می‌شود و ارائه خدمات نداریم، چراکه ارائه خدمات در هفته‌های آینده با اعلام عمومی آغاز می‌شود.

قاسم‌پور تصریح کرد: ثبت نام به صورت عمده در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود که در غیر این صورت پزشک به مراجعان ساعات ثبت نام را اعلام می‌کند.

وی با تاکید ویژه بر اینکه در حال حاضر مرحله ثبت نام از مردم در برنامه پزشک خانواده اجرا می‌شود، بیان کرد: ارائه خدمات از هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

قاسم‌پور ابراز داشت: بهتر است مردم سریع‌تر برای ثبت‌نام نزد پزشک خانواده شهری مراجعه کنند تا در زمان آغاز اجرای این برنامه در زمینه دریافت خدمات درمانی دچار مشکل نشوند.

وی گفت: یک نفر از اعضای خانواده با در دست داشتن کارت ملی تمام افراد خانواده تنها با یک بار حضور به پزشک خانواده شهری، می‌تواند مراحل ثبت‌نام را تکمیل کند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول