اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کمک به کشاورزی این منطقه

چشمه‌های آب روستایی و عشایری بهمئی بهسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی از بهسازی چشمه‌های آب گردو، چهتون، چه‌چل، چاه‌های مالداری آبرزگه و ساماندهی رودخانه آبتی برای کمک به توسعه کشاورزی این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

چشمه‌های آب روستایی و عشایری بهمئی بهسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش صبح امروز در دیدار با مردم و عشایر حوزه پهنوک این شهرستان اظهار کرد: ارائه امکانات رفاهی، تجهیزات خدماتی، آب، برق، بهداشت، جاده، تسهیلات بانکی جهت کشاورزی و مسکن در همه نقاط این شهرستان خصوصاً مناطق محروم و دور افتاده از اولویت کاری همه مسؤلان است.

وی گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده، باید بتوانیم با حمایت از عشایر که ذخایر این انقلاب هستند و بسیاری از نیازهای روزمره و مایحتاج زندگی را تأمین می‌کنند، مشکلات سخت و طاقت فرسای آنان را بر طرف کنیم.

سیاوش گفت: خدمات‌رسانی در دولت نهم و دهم به مناطق محروم و صعب‌العبور از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، به همین خاطر در جهت خدمات‌دهی و رفع پاره‌ای از مشکلات این قشر محروم جاده کوهستانی پهنوک به روستاهای عشایری به طول 30 کیلومتر تا آخرین نقطه شهرستان بهمئی و مرز خوزستان احداث شده است.

وی از بهسازی چشمه‌های آب گردو، چهتون، چه‌چل، چاه‌های مالداری آبرزگه و ساماندهی رودخانه آبتی برای توسه کشاورزی این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول