اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

اختصاص 500 میلیون تومان برای بهسازی پل مرکزی چالوس

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار از سوی استاندار مازندران برای بهسازی و مقاوم‌سازی پل مرکزی چالوس خبر داد.

اختصاص 500 میلیون تومان برای بهسازی پل مرکزی چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس سید قدیر رضایی امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: پل مرکزی چالوس که اتصال‌دهنده شرق و غرب این شهر به همدیگر بوده بر اثر طغیان رودخانه سردآبرود دچار خسارت شد که وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران در آن بازدیدی داشتند.

وی ادامه داد: استاندار مازندران در آن بازدید قول اعتباری مبنی بر مقاوم‌سازی و بهسازی پل مرکز چالوس داد که امروز مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار برای این منظور ابلاغ شده است.

رضایی بیان داشت: رودخانه چالوس که یکی از رودخانه‌های حفاظت شده کشور نیز محسوب می‌شود به دلیل نداشتن دیوار حایل همواره خطرآفرین است.

نماینده عالی دولت در چالوس بیان داشت: مسئولان مربوطه باید نسبت به ساماندهی رودخانه اقدام کنند زیرا وضعیت کنونی آن رضایت‌بخش نیست.

رضایی تاکید کرد: گل‌آلود بودن رودخانه چالوس بر اثر سیل و کوتاهی دستگاه‌های مربوطه خسارت زیادی را به مناطق کشاورزی نیز وارد کرده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول