اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

حمایت شورای شهر از صنایع‌دستی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به حمایت شورای شهر از صنایع‌دستی، گفت: صنایع‌دستی استان زنجان مظلوم واقع شده است.

حمایت شورای شهر از صنایع‌دستی

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اشاره به روز جهانی صنایع‌دستی اظهار داشت: احداث شهرک صنایع‌دستی کمک بزرگی برای معرفی صنایع‌دستی و حمایت از هنرمندان و صنعتگران رشته‌های مختلف صنایع‌دستی می‏شود.

وی با اشاره به جلساتی که با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز کمیسیون فرهنگی شورا تشکیل شده است و در زمینه حمایت از صنعتگران صنایع دستی برنامه‌‌ریزی‏های لازم را انجام می‏دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر زنجان در همه فعالیت‏ها و اقداماتی که برای پویایی شهر و ارتقا سطح فرهنگی کمک کند، همکاری و مشارکت لازم را می‏کند، اضافه کرد: حتی کارگاه‏ها و بخش‏های خصوصی که گام موثری در زمینه فرهنگی در سطح شهر بردارند توسط شورای شهر حمایت می‏شوند.

وی با تاکید بر اهمیت صنایع دستی استان زنجان و ثبت تعدادی از این صنایع در فهرست آثار ملی تصریح کرد: متاسفانه در زمینه صنایع دستی تاکنون تقاضایی از طرف بخش خصوصی به شورای اسلامی شهر زنجان صورت نگرفته است.

اصفهانیان به بازدید از شهرک صنایع دستی که در حال احداث است اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرک موجب ساماندهی صنایع دستی و هنرمندان رشته‌‌های مختلف آن می‏شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول