اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اکثریت اعضا

هیئت رئیسه شورای شهر گرگان ابقا شدند

خبرگزاری فارس: انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان گرگان در دستور کار جلسه علنی امروز این شورا قرار گرفت و با رأی اکثریت اعضا، ترکیب هیئت رئیسه سابق شورای اسلامی شهرستان تا پایان دوره سوم شوراهای اسلامی تمدید شد.

هیئت رئیسه شورای شهر گرگان ابقا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان گرگان، در جلسه این شورا که در دفتر معاون فرماندار گرگان تشکیل شد، احمد شاکری، حسین مقصودلونژاد و زهرا نورا به عنوان اعضای هیئت رئیسه این شورا تا پایان دوره سوم در سمت‎های خود ابقا شدند.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان با تقدیر از تلاش‎های اعضای این شورا گفت: در طول سال گذشته مصوبات و طرح‎های بسیاری به تصویب رسید که تاکنون برخی از آنان به مرحله اجرا نرسیده است.

احمد شاکری با بیان اینکه تصویب طرح‎ها و بخشنامه‎ها به تنهایی مشکلات مردم را رفع نخواهد کرد افزود: باید بر اجرای این مصوبات از طریق دستگاه‎های اجرایی تاکید گردد و نظارت کافی نیز صورت پذیرد.

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان نیز با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی از دستگاه‌ها به مکاتبات این شورا گفت: شورا به عنوان نماینده مردم حق پرسش از دستگاه‎های اجرایی را دارد و مدیران دستگاه‎ها نیز باید پاسخگوی مکاتبات اعضای شورا باشند.

حسین مقصودلونژاد بحث رفع مشکلات بخش کشاورزی را مهمترین دغدغه مردم برشمرد و گفت: استان گلستان قطب کشاورزی کشور محسوب می‎شود و این صنعت حیاتی نیازمند توجه ویژه است.

در این جلسه نماینده استان گلستان در شورای عالی استان‎های کشور نیز گفت: گلستان ظرفیت فراوان در توسعه زیرساخت‎های اقتصادی و گردشگری دارد و باید از این توانمندی‎ها استفاده شود.

زهرا نورا افزود: کاهش بروکراسی اداری در جذب سرمایه‎گذار در منطقه مؤثر است چرا که در برخی از موارد سخت‎گیری‎های بیش از حد اداری مانع تحقق برخی از پروژه‎ها مانند تله‎کابین می‎شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: باید طرح‎ها و مصوبات اعضای شورا بر محوریت این شعار به تصویب برسد.   

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول