اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد انجام می‌شود

رکوردگیری وزنه‌برداران تیم ملی با حضور رضازاده

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از برنامه رکوردگیری وزنه‌برداران تیم ملی با حضور حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در بجنورد خبر داد.

رکوردگیری وزنه‌برداران تیم ملی با حضور رضازاده

احمد وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی از هفته گذشته در کمپ پتروشیمی خراسان‌ در حال برگزاری است، اظهار کرد: بر اساس برنامه قرار است تا هفته نخست تیرماه با حضور رضازاده رکوردگیری وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این اردو برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این رکوردگیری در سالن هزار و 200 نفره علیدخت بجنورد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تلاش شده تا در این رکوردگیری علاوه بر ورزشکاران، دوستداران ورزش نیز شرکت کنند.

وکیلی مدت اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در بجنورد را از ابتدای حضور یک ماه عنوان کرد و گفت: تمام امکانات از سوی میزبان این تمرین‌ها در بجنورد فراهم شده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی همچنین در بخش دیگری از برنامه برگزاری انتخابات هفت هیئت ورزشی در این استان که مدت زمان روسای آن به پایان رسیده، خبر داد.

وی افزود: در این راستا فراخوان‌های مربوط به شرکت افراد واجدالشرایط ارائه خواهد شد تا به مرور این انتخابات در خراسان‌شمالی برگزار شود.

وکیلی شمار هیئت‌های ورزشی فعال در این استان را 47 هیئت عنوان کرد و گفت: البته علاوه بر هفت هیئت ورزشی که مدت زمان روسای آن به اتمام رسیده و باید مجمع انتخاباتی برگزار شود، انتخابات تعدادی از رشته‌های ورزشی نیز مثل؛ شنا، قایقرانی و ... برگزار خواهد شد.

وی همچنین فعال‌بودن هیئت‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌ها را از تأکیدات اداره‌کل ورزش و جوانان به روسای هیئت‌ها در استان‌ها برشمرد و اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش در خراسان‌شمالی باید این هیئت‌های ورزشی در تمام شهرستان‌ها نیز فعال باشند.

به گزارش فارس، حدود 25 هزار ورزشکار خراسان‌شمالی به صورت سازمان یافته زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول