اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

8 هزار متر حریم دریای ساری بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: درصدد هستیم تا 8 هزار متر حریم دریای ساحل فرح‌آباد که در محدوده شهرداری ساری است بازگشایی شود.

8 هزار متر حریم دریای ساری بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به اجرای طرح دریا در سواحل فرح‌آباد ساری اشاره کرد و گفت: معتقدیم که شورای شهر و شهرداری در اجرای طرح دریا نسبت به شهرهای دیگر در استان کوتاهی کرده، بر اساس مذاکرات قبلی منتظر پیشنهاد طرح با دو سرمایه‌گذار در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید ایرادهای کار را در اجرای طرح حریم 60 متری سواحل فرح آباد بگیرند، تصریح کرد: درصدد هستیم تا 8 هزار متر حریم دریای ساحل فرح آباد که در محدوده شهرداری ساری است بازگشایی شود.

نقیبی به استقبال مسافران از پلاژ شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از 500 خودروی مسافران دریا در پلاژ شهرداری پارک می‌شود نیاز است در بحث امنیت نیز متولیان امر اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: فراهم‌کردن زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی و نیز نبود روشنایی و نیروی انتظامی در پلاژ شهرداری ساری محسوس است.

* استیضاح شهردار وظیفه ذاتی شورای شهر است

نقیبی به مسائلی که پیرامون استیضاح شهردار مرکز مازندران و حاشیه‌سازی‌هایی که در این باره ایجاد شد پرداخت و ابراز داشت: استیضاح شهردار وظیفه ذاتی شورای شهر است و این موضوع نباید شورا را وارد حاشیه کند.

وی ادامه داد: مسائلی که در حد سوال از شهردار مطرح شد بر فضای شورای شهر و مسائل سطح شهر تاثیر گذاشت.

این مسئول متذکر شد: فضای شورای اسلامی شهر ساری نباید با برخی از مسائل متشنج شود.

نقیبی اعضای شورای اسلامی شهر را نمایندگان 300 هزار شهروند ساروی دانست و اذعان داشت: فعالیت‌های شورایی نباید از کنش‌های افراد انگشت‌شمار و یا برخی از اعضای شورا متاثر شود.

رئیس شورای شهر ساری اضافه کرد: شورای شهر نباید از وظیفه ذاتی خود فاصله بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه شورا در تحقق اهداف امور شهری فعالیت کند، متذکر شد: نباید اجازه دهیم مسائل حاشیه‌ای ما را از هدف شورایی دور کند.

* شورای شهر تصمیم‌سازی‌های خوبی برای توسعه شهری داشت

این مسئول استیضاح شهردار را عاملی برای زیرسوال بردن شورا ندانست و گفت: شورا موظف است تصمیم‌هایی بگیرد که در وظیفه قانونی‌اش آمده تا از مسیرش اصلی خود منحرف نشود.

نقیبی عنوان کرد: شورای سوم شهر ساری تصمیم‌سازی‌های خوبی برای توسعه شهری در مرکز مازندران داشت و عملکرد شورا باید برای مردم تشریح شود.

به گزارش فارس، در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری مقرر شد تا با هماهنگی اداره فرهنگی شهرداری ساری به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز از خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران شهر ساری تجلیل شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول