اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اعلام کرد

اجرای 18 پروژه در بخش راه روستایی سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان بر لزوم توسعه و تقویت راه‌های روستایی در این استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در راستای تحقق این مهم 18 پروژه راه روستایی در سنندج با پیشرفت فیزیکی مناسبی فعال است.

اجرای 18 پروژه در بخش راه روستایی سنندج

محمدصادق وجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: توسعه راه‌های روستایی توسعه همه‌جانبه در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به‌دنبال دارد.

وی بر لزوم توسعه و تقویت راه‌های روستایی در این استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در راستای تحقق این مهم 18 پروژه راه روستایی در سنندج با پیشرفت فیزیکی مناسبی فعال است.

به گفته وی، بهسازی راه‌‌های روستایی و رفع محرومیت بخش حمل‌و‌نقل روستاهای استان از جمله اولویت‌های این اداره کل است که انتظار می رود با تخصیص اعتبارات لازم این روند با شتاب بهتری در سال‌جاری دنبال شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: به همین منظور پروژه‌های متعددی در سطح شهرستان‌‌های استان در حال اجراست که 18 پروژه فعال در شهرستان سنندج از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

وجدی تصریح کرد: بهسازی راه‌های روستایی اویهنگ، ویسر، گزان‌سفلی و علیا، دادانه‌ کمانگر، زنوری، علی‌آباد، ملکشان، ماموخ علیا، اویهنگ ـ بیساران، درویشان ـ توریور، قصریان ـ سمان، تازه ‌آباد، سراب قامیش ـ چتان در سنندج در حال بهسازی هستند.

به گفته وی، دره کوله ـ هشمیز، محور اویهنگ، محور نران، وصی ـ گلین، گزنه ـ گندمان و تودار از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان سنندج است که با انجام عملیات خاکی، شن‌ریزی، اجرای ابنیه فنی و آسفالت در حال بهسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌های روستایی در شهرستان سنندج نیز آماده اجرای عملیات بهسازی است که به محض تخصیص اعتبار، بهسازی آنها شروع می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول