اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری فردوس:

60 درصد راه‌های روستایی فردوس به عملیات سیلکوت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فردوس گفت: حدود 60 درصد راه‌های روستایی و 40 درصد راه‌های شهری فردوس نیاز به اجرای عملیات سیلکوت دارد.

60 درصد راه‌های روستایی فردوس به عملیات سیلکوت نیاز دارد

علی‌اکبر پیشاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: برای اجرای عملیات سیلکوت بر روی راه‌های حوزه شهرستان فردوس به 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری بارندگی‌های زیادی در سطح شهرستان فردوس رخ داد و سبب تخریب آسفالت نوع سرد راه‌های سطح شهرستان شد انجام عملیات سیلکوت برای حفظ راه یکی از ضروریات و از اولویت‌های کاری اداره راه فردوس است.

رئیس اداره راه و ترابری فردوس تکمیل بلوار آیت‌الله فردوسی‌پور را یکی دیگر از اولویت‌های کاری این اداره در سال جاری عنوان و تصریح کرد: با اجرای این پروژه مشکل ترافیکی مسیر برطرف می‌شود.

پیشاوری از پیشرفت 85 درصدی این پروژه خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این پروژه به اعتباری معادل 50 میلیون تومان نیاز است.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای روکش آسفالت محور فردوس بجستان را مبلغ 2 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر پنج کیلومتر از 30 کیلومتر روکش آسفالت محور فردوس بجستان اجرا شده است.

رئیس اداره راه و ترابری فردوس همچنین از اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان برای پروژه باند امداد و نجات شهرستان فردوس خبر داد و افزود: این پروژه از سال 84 آغاز و تاکنون بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

پیشاوری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را مبلغ 3 میلیارد تومان پیش‌بینی و تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه باند امداد و نجات شهرستان فردوس از محل اعتبارات ستاد حوادث کشور پرداخت می‌شود.

وی پروژه باند امداد و نجات شهرستان فردوس را یکی از چهار پروژه امداد و نجات کشور عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به ضرورت احداث باند امداد و نجات در فردوس باید اعتبار لازم از سوی ستاد مدیریت بحران کشور به تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول