اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

راه روستایی سیاه رشگک ـ رودینار ـ تمپ احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری خاش گفت: احداث راه روستایی سیاه رشگک ـ رودینار ـ تمپ در اولویت برنامه‌های امسال راه و ترابری خاش قرار دارد.

راه روستایی سیاه رشگک ـ رودینار ـ تمپ احداث می‌شود

بهروز معینی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: احداث قطعه یک راه روستایی سیاه رشگک، رودینار ـ تمپ، احداث ادامه راه روستایی ده قلعه ـ سرخگزی ـ نیلگان به سمت بختی قطعه دو، احداث راه روستایی شیرآباد ـ کچ ـ گوهرکوه، مطالعه و بهسازی راه‌های فرعی برای ارتقا به راه اصلی و بهسازی راه‌های اصلی به ترتیب در اولویت برنامه‌های امسال راه و ترابری خاش قرار دارند.

وی افزود: روکش آسفالت محورهای روستایی ناصری به طول 12 کیلومتر و در عرض هفت متر، راه روستایی گرنچین به طول هفت کیلومتر، محور روستایی عباس‌آباد ـ اکبرآباد به طول 11 کیلومتر، ایرندگان ـ سرخگزی به طول 9 کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار امسال این اداره است.

رئیس اداره راه و ترابری خاش با بیان اینکه حذف نقاط  پرحادثه کیلومتر پنج محور خاش ـ ایرانشهر نیز امسال اجرایی می‌شود، گفت: از ابتدای امسال، اکیپی از راهداران مجهز به تمام ماشین‌آلات راهداری، در زمینه حذف نقطه پرحادثه کیلومتر پنج جاده خاش ـ ایرانشهر اقدام کرده‌اند، که فعالیت آنها هم‌اکنون حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معینی‌مقدم ادامه داد: با توجه به نبود دید کافی در شب، پل‌های بزرگ کارواندر و آلیدر دو در محور خاش ـ ایرانشهر و برای ایمنی بهتر رنگ‌آمیزی می‌شوند.

وی افزود: اکیپ ایمنی اداره راه و ترابری خاش میزان کمبود علائم ایمنی در محورهای حوزه استحفاظی را برآورد و مقرر شد برای جایگزینی علائم به سرقت رفته و مخدوش نیز اقدامات لازم به عمل آید.

رئیس اداره راه و ترابری خاش خاطرنشان کرد: اکیپ حریم راه‌ها نیز به صورت روزانه و مستمر حوزه استحفاظی را بازدید و در زمینه اخطار به اشخاص تجاوزکننده به حریم راه‌ها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول