اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم:

توانمندی‌های ورزشکاران ناشنوای قم را نشان می‌دهیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: امسال با حضور در رقابت‌های مهم کشوری، توانمندی‌های ورزشکاران ناشنوای قم در هر دو بخش مردان و زنان را به حریفان نشان می‌دهیم.

توانمندی‌های ورزشکاران ناشنوای قم را نشان می‌دهیم

جلال سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتسال ناشنوایان بازی‌های آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: کسب موفقیت در رقابت‌های فوتسال این بازی‌ها با درخشش سعید خلیلی فوتسالیست ناشنوای قمی مهم‌ترین موفقیت ورزش ناشنوایان قم به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تمام توان و امکانات خود را از این به بعد مصمم‌تر از گذشته به کار می‌گیرد تا تیم‌‌ها و ورزشکاران ناشنوای استان در مناسب‌ترین شرایط برای کسب موفقیت و مدال عازم رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی شوند.

سعادتمند تصریح کرد: هدف این است که ورزش‌های ناشنوایان از رشته‌های موفق و مدال‌آور استان اعزامی به مسابقات مهم داخلی و برون مرزی سال جاری باشند و در این راه بر اساس تقویم فدراسیون در رقابت‌های مهم و بین‌المللی نفرات ورزشکار ناشنوای استان را در هر دو بخش مردان و بانوان اعزام خواهیم کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اظهار داشت: امسال تمام تلاش ما این است که در رقابت‌های مهم کشوری در رده‌های سنی و رشته‌های مختلف شرکت کنیم و ورزشکاران ناشنوای استان در هر دو بخش مردان و بانوان توانمندی‌های خود را به حریفان نشان دهند. 

وی ادامه داد: در واقع هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم برای آینده خود دو هدف مهم در نظر دارد که یکی از آنها موفقیت و کسب مدال از مسابقات برون مرزی توسط چهره‌های مستعدی همچون سعید خلیلی است و دیگری کسب مدال از مسابقات مهم کشوری در رده‌های سنی و رشته‌های مختلف است.

سعادتمند ابراز داشت: با همه آنچه که گفته شد، ورزش‌های ناشنوایان قم از آغاز سال جاری عملکرد خوبی داشته است، زیرا برای نخستین بار یکی از بهترین فوتسالیست‌های ناشنوای استان همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتسال بازی‌های آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: از استان قم سعید خلیلی نماینده یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین ورزشکاران ناشنوای هیئت ورزش‌های ناشنوایان در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه در کشور کره جنوبی بود که توانست با شایستگی و بروز تمام توانایی‌های خود، مقام قهرمانی همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان را به ارمغان بیاورد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم ابراز داشت: قم یکی از استان‌های موفق در ورزش ناشنوایان کشور است ضمن اینکه چند ورزشکار خوب دیگر نیز داریم که در رشته‌های مختلف توانایی و استعداد بسیار خوبی دارند و می‌توانند در آینده‌ای نزدیک عضو تیم ملی کشورمان باشند.

وی اظهار داشت: برای پیشرفت ورزش‌های ناشنوایان از سوی هیئت گام‌های بسیار مهمی برداشته شده است و برای این منظور اخیرا تعاملات بسیار جدی و نزدیکی با ارگان‌های مختلف داریم که از جمله آنها تعامل با اداره کل بهزیستی استان قم است.

سعید خلیلی فوتسالیست ناشنوای قمی در ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در دیدار نهایی بازی‌های آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی تایلند بازی درخشانی ارائه کرد تا تیم ملی با برتری هفت بر سه در این دیدار قهرمان آسیا شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول