اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ کرمان‌ خبر داد

کشف 2.5 تن مواد مخدر / 4 شرور کشته و زخمی شدند

خبرگزاری فارس: ‌فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی طی چند عملیات پلیسی‌ بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر کشف و چهار شرور کشته و زخمی شدند.

کشف 2.5 تن مواد مخدر / 4 شرور کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی در 14 روز گذشته طی چند عملیات پلیسی‌ بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر کشف و چهار شرور کشته و زخمی شدند.

وی بیان داشت: در ادامه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در استان کرمان، برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ همچنان اصلی‌ترین برنامه و طرح پلیس کرمان بوده و در حال اجراست.

چناریان تصریح کرد: در این زمینه از ابتدای خرداد ماه سال جاری تا‌کنون چند‌ عملیات جداگانه توسط مأموران انتظامی برای کشف محموله‌های مواد مخدر به مرحله اجرا در آمده است.

وی عنوان کرد: در این مدت پلیس در ایستگاه‌های بازرسی و همچنین در عملیات و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح بیش از دو تن و 544 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرد.

چناریان با اشاره به اینکه در این عملیات چهار شرور مسلح به هلاکت رسیدند، افزود: تعدادی سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه نیز از سوداگران مرگ به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح 380 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر، 73 دستگاه وسیله نقلیه حامل مواد توقیف و به همراه مواد کشف شده به صورت جداگانه تحویل دستگاه قضایی شد.

‌چناریان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی استان کرمان گفت: پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌ و این مبارزه را تا رسیدن به هدف نهایی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول