اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

حضور جوانان در اعتکاف دشمن را مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: حضور جوانان مومن در مراسم‌های اعتکاف موجب یاس دشمنان اسلام می‌شود.

حضور جوانان در اعتکاف دشمن را مایوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقشار مختلف اعم از دانشگاهیان، فرهنگیان، اصناف‌ و... در این آیین عبادی الهی حضور چشمگیری دارند به طوری که حضور جوانان به مراتب چشم‌نوازتر است.

وی افزود: دین مبین اسلام به عنوان یک امانت الهی در دست‌های ما قرار گرفته است و مسئولیت انتقال آن به نسل‌های دیگر بر دوش جوانان قرار دارد از این رو حضور جوانان مومن در این قبیل مراسم‌ها موجب دلگرمی است.

امام جمعه چایپاره به نقش موثر روحانیان در برپایی باشکوه این مراسم اشاره کرد و بیان داشت: روحانیان و علمای مذهبی در به شورآمدن اقشار مختلف مردم نقش زیادی برعهده دارند؛ بر این ‌اساس از روحانیان توانمند برای برپایی مراسم اعتکاف نهایت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در میان معتکفان از هر قشری زن و مرد دیده می‌شود، بیان داشت: مسجد جامع این شهرستان از مدت‌ها پیش برای برگزاری این مراسم معنوی توسط عاشقان اهل بیت و مردم مومن آماده می‌شد تا معتکفان در فضایی مناسب با این فریضه الهی به عبادت و روزه‌داری بپردازند.

ابراهیمی با اظهار به اینکه 220 نفر از مردم این شهرستان در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: این قبیل مراسم‌ها فقط جنبه دینی ندارد بلکه جنبه سیاسی نیز دارد چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این حضور چشم دوخته‌اند تا میزان پایبندی مردم به تکالیف دینی را تخمین بزنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول