اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل مطرح کرد

از مدیری که پارتی‌بازی نمی‌کند حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: اگر مدیری به دلیل اینکه باندبازی و پارتی‌بازی نکرد و یا حرف مردم را گوش کرد را خواستند برکنار کنند از وی حمایت می‌کنیم.

از مدیری که پارتی‌بازی نمی‌کند حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه رجب ماه امیرالمومنین است، تصریح کرد: هرجا نامی از مولا باشد آن ماه و آن مکان از آن مولا است.

وی با بیان اینکه باران رحمت ماه رجب بر همه کس نمی‌بارد، اظهار داشت: برای برخورداری از فیوض‌های این ماه باید از رحمت رحیمی حق تعالی برخوردار شد.

رحمانی با اشاره به اینکه توصیه‌های امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر برای همیشه در تاریخ ثبت شده است، گفت: علاقه علی(ع) به مالک اشتر به این دلیل بود که مالک اهل باندبازی، دوست‌یابی، پارتی‌بازی و جمع‌آوری مال دنیا نبود.

وی با تاکید بر اینکه دینداری و تدین باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد، اظهار داشت: حرص و ولع و وابستگی‌های صوری به پست و مقام دوامی برای هیچ کس ندارد و مدیران نباید خدمت به مردم را فدای دنیای خود کنند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه هر فردی که در پست و مقامی قرار دارد نباید خدمات خود را ضایع کند و از محبوبیت آخرت خود برای محبوبیت امروز خود دست بکشد، بیان کرد: مدیران باید به تدین و آداب اسلامی مزین باشند.

وی با انتقاد از مدیرانی که هنوز یک بار هم به دفتر امام جمعه سر نزده و مشکلات مردمی که به این دفتر مراجعه می‌کنند را نشنیده‌اند، تصریح کرد: این مدیران از چه نگران هستند که به حرف مردم و نیازهای آنها اعتقادی ندارند.

رحمانی با اشاره به اینکه عده‌ای جان خود را در راه این انقلاب و نظام داده‌اند و خانواده‌هایشان هنوز زجر می‌شکند، ادامه داد: همه این اقدامات برای مردم بود و کسانی که در نظام هستند نیز باید برای نظام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی وقت‌کشی و کارهای مردم را عقب انداختن عقوبت سختی دارد، یادآور شد: اگر مدیری به دلیل اینکه باندبازی و پارتی‌بازی نکرد و یا حرف مردم را گوش کرد را خواستند برکنار کنند از وی حمایت می‌کنیم.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه مدیران باید رفت‌وآمدها و هزینه‌های خود را کنترل کنند، اظهار داشت: اینها بهانه‌ای در دست دشمن است و تاریخ همه را برای دشمنی با نظام ثبت خواهد کرد.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول